Kas sekretärid on viisakad telefonile vastajad?

Hiljuti anti Äripäeva sekretärile Jaana Batšinskajale ülesanne helistada sajasse firmasse, et ühe sündmuse kutsega seoses täpsustada firma aadresse. Jaana jagab oma kogemusi, milline mulje jäi tal sekretäride oskusest telefonile vastamisel.

„Ettevõtete sekretärid olid telefonile vastates nii ja naa. Suurem osa olid väga viisakad, sõbralikud ja nendega oli hea suhelda. Nad olid igati abivalmid ja oli tunda, et nende töö meeldib neile. Kuid kahjuks leidus ka sekretäre, kes võtsid toru tigeda häälega ja närviliselt. Leidus muidugi ka sellist suhtumist, millest jäi mulje, et telefonile vastamine on nende jaoks tüütu kohustus“, rääkis Jaana.

Näiteks olevat üks sekretär võtnud toru ja kui Jaana oli ennast tutvustanud, teatas telefonile vastanud sekretär üleolevalt, et te juba helistasite siia. Teine negatiivne kogemus oli ühe ettevõttega, kus peale pikemat telefoni kutsumist võeti telefon vastu ja öeldi, et kas te ei saa aru, et kui telefon kutsub, siis kedagi ei ole ja visati toru hargile.

Jaana sõnul oli küll õnneks suurem osa telefonile vastajaid viisakad, sekretäridega oli tore rääkida ja neilt sai vajalikku infot.

Jaana soovitused sekretäridele viisakaks telefonisuhtluseks:

• Ole viisakas!
• Telefonile vastates esimese asjana tutvusta ennast ja ütle firma nimi, kuhu helistati, et klient saaks kohe aru, kas helistas õigesse kohta, sest ikka juhtub, et valitakse vale number.
• Kui kliendiga räägid, siis räägi naeratades, see teeb hääle rõõmsamaks ja tekitab kliendis hea tunde.
• Kui sa ei oska klienti aidata, siis proovi leida lahendusi või suuna ta vajalikele inimestele edasi. Kunagi ei tohiks öelda, et ma ei oska ja ei tea sellest midagi.
• Kui helistab mõni tige klient, siis peab ise alati jääma rahulikuks ja sõbralikuks. Tema muret mõistma ja otsima lahendusi. Kui oled rahulolematu kliendiga sõbralik ja arusaaja, siis lõpuks rahuneb ka klient maha.
• Telefonikõnest peab jääma positiivne tunne.


Osale arutelus

  • Tiive Murdoja

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Sekretäri sotsiaalmeedias

RSS

Peopaik

Järveveere puhkekeskus ootab külastajaid nii suvel kui talvel

Maalilisel Võrtsjärve kaldal Valma külas asuv Järveveere puhkekeskus on suurepärane paik suveürituste, seminaride, pulmade ja talvepäevade korraldamiseks.

Kuninglik Saku mõis – pealinnast vaid 11 km kaugusel

Tallinnast vaid 11 km kaugusel rohelusse mattunud Saku mõis sobib suurepäraselt nii koosolekute, seminaride, konverentside kui firmapidude korraldamiseks. Väärika ajalooga Saku mõisa peahoone pärineb 1820. aastast ning on oma rikkaliku-luksusliku dekoori ja laemaalingutega üks Eesti kaunimaid.

Küsitlus

Millal plaanid suvel puhata?

  • Juunis
    17%
    17%
  • Juulis
    83%
    83%
  • Augustis
    0%
    0%
  • Ei puhkagi suvel
    0%
    0%
  • Muu
    0%
    0%

Valdkonna tööpakkumised

Maxima is looking for a MANAGING BOARD ASSISTANT

Maxima Eesti OÜ

13. märts 2018

Teabevara

Sekretär.ee uudiskirja tellimine