Mida ootab töövõtja juhilt?

Töövõtjad peavad juhtide suurimaks nõrkuseks vähest inspireerimist ja konfliktide lahendamata jätmist, selgus CV Keskuse uuringust.

CV Keskus küsitles juhte ja töötajaid, et välja selgitada, kas juht on majanduse elavnedes töötajatest kaugenenud. Üle 2800 küsitletu vastustest selgus, et Eesti juht peab end töötajatele tunduvalt kättesaadavamaks, kui tema alluvad seda tunnetavad.

98,2% juhtidest pidas oma kabineti ust alluvatele pigem avatuks või isegi alati avatuks, vahendas CV Keskus oma pressiteates uuringu tulemusi. Töövõtjatest nõustus sama arvamusega 62,3% vastanutest ning 12,5% leidis, et ülemuse uks ei ole neile igapäevatöös piisavalt avatud.

"Kõik töötajad ei ootagi juhilt pidevat näost näkku suhtlemist, vaid ka vabadust otsuste langetamisel. Uuringu tulemused näitavad aga, et juhtide ja töövõtjate vahel esinevad erimeelsused küsimuses, kuivõrd avatud on juht ettevõttesiseste konfliktide lahendamisel ja töötajate probleemide ärakuulamisel," kommenteeris CV Keskuse turundusjuht, Henry Auväärt. "Kui 87,1% juhtidest arvas, et märkab ettevõttesiseseid konflikte, siis nendega nõustus üle kahe korra vähem, kõigest 40,1% töövõtjaist."

Veelgi enam ootavad töövõtjad juhilt rohkem tagasisidet ja tunnustust. Kui juhtidest leidis 78,1%, et jagab piisavalt tunnustust ning 76,8% leidis, et jagab ka piisavalt tagasisidet tehtud töö kohta, siis töövõtjatest leidis sama kõigest 37,2% ning 38,4%. Koguni 32,2% töövõtjatest leidis, et ei saa piisavalt tagasisidet töö kohta. "Tagasiside andmise oskust peetakse aga juhi üheks olulisemaks oskuseks. Kui töötaja ei tea, mida ta hästi või halvasti teeb, on äärmiselt keeruline liikuda ettevõtte eesmärkide poole."

Juhi tugevaimaks omaduseks pidasid töövõtjad delegeerimist (30,1%), mida aga koguni 40,5% juhtidest pidas oma suurimaks nõrkuseks. "Näib, et kui juhtide arvates peaksid nad veelgi rohkem ülesandeid delegeerima, siis alluvad ootaksid juhilt rohkem inspireerimist ning konfliktide lahendamist." Just vähest konfliktide lahendamist (18,6%) ja inspireerimist (18%) pidasid töövõtjad oma juhi suurimaks nõrkuseks.

Uuringus osales 2458 töövõtjat ning 435 tööandjat. Uuringu tellis Pärnu Juhtimiskonverentsid.


Osale arutelus

  • Tiive Murdoja, Kirjutab Äripäev.ee

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Sekretäri sotsiaalmeedias

RSS

Peopaik

Värske ja erakordselt särav koht stiilseks firmapeoks – Olympic Casino Olümpia

Smokingus härrad, õhtukleitides daamid, bigbänd, kabaree, särisev pinge Black Jacki lauas ja erutav kõlin automaadisaalis – ei, see pole James Bondi uue filmi treiler, vaid firmaüritus Tallinna kõige põnevamas peokohas, Olympic Casino Olümpias.

V nagu vesi ja vaba aeg

V on veemõnude ja vaba aja veetmise element, mis märgib kõike võrratut ja vajalikku. Hotellist, spaast, restoranist, kohvikust ja konverentsikeskusest koosnev kompleks on koht, kus unustad kõik üleliigse ja pühendud vaevata kõigele, mis elus tegelikult oluline on. Hea tervis. Head inimesed. Hea tuju.

Küsitlus

Millal plaanid suvel puhata?

  • Juunis
    17%
    17%
  • Juulis
    83%
    83%
  • Augustis
    0%
    0%
  • Ei puhkagi suvel
    0%
    0%
  • Muu
    0%
    0%

Valdkonna tööpakkumised

Maxima is looking for a MANAGING BOARD ASSISTANT

Maxima Eesti OÜ

13. märts 2018

Teabevara

Sekretär.ee uudiskirjaga liitumine