Alt ütles, et oluline on välja tuua kui sageli ettevõte koristusteenust vajab ja mis eesmärgil seda vajatakse. Puhtuseaste, mida ettevõtte tellides loodab saada, peab olema otstarbekas. „Klient peaks teadlikult ostma teenust. Mitte sellist sõnastust, et soovitakse iga päev põrandapesu vaid, et iga päev oleks põrand puhas. Hindamiskriteeriumid tuleb ka sõnastada, sest absoluutset puhtust ju ei eksisteerigi. Täpsustada tuleks, mis on tellija jaoks puhas - autoremonditöökoja-, operatsioonisaali puhtus või vajatakse kontoriruumi-, klassiruumi puhtust. Kõik on ju erinevate tingimustega, kui me seda kokku ei lepi, siis me jäämegi puhtuse üle vaidlema. Väga raske on kontrollida hiljem tulemust,“ kirjeldas Alt probleemide algpõhjuseid.
Täpsemalt loe puhastusekserdi nõuandeid edasi portaalist haldusuudised.ee.
Autor: Tiive Murdoja, Juuli Laanemets