CV Keskuse müügidirektor Taavo Kuusiku sõnul korraldavad nad mõningaid kliendisündmusi. Kui nad teeksid neid tervele enda kliendibaasile, siis konkureeriksid nad juba Eesti suurimate festivalidega. „Sündmusi korraldame peamiselt kuldklientidele ja suure värbamisvajadusega klientidele,“ ütles Kuusiku. Ta on kindel, et personaalne ja hooliv lähenemine minimeerib võimaluse, et klient läheb konkurendi juurde.
Üks tugevaid kliendisuhte loomise võimalus ongi kliendisündmused, kus läbi ühiste tegevuste saavad kokku kaks osapoolt – müüja ja ostja. Kuusik rääkis, et suure kliendibaasiga ettevõttena ei suuda nad korraldada kõikidele oma klientidele üritusi. „Iga üritus tuleb hoolikalt läbi mõelda ning seada ärilised eesmärgid, kalkuleerida kulud ja tulud ning muud kaasnevad väärtused ja kasud.“
Täispikkuses lugu loe edasi portaalist bestsales.ee.
Autor: Maarit Eerme, Tiive Murdoja