24. november 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kliendiüritusel peab olema kindel eesmärk

Igal kliendiüritusel, mida korraldad peab olema kindel äriline eesmärk, kalkuleeritud tulud ja kulud ning muud kaasnevad väärtused ja kasud, rääkis CV Keskuse müügidirektor Taavo Kuusiku portaalis Bestsales.ee.

CV Keskuse müügidirektor Taavo Kuusiku sõnul korraldavad nad mõningaid kliendisündmusi. Kui nad teeksid neid tervele enda kliendibaasile, siis konkureeriksid nad juba Eesti suurimate festivalidega. „Sündmusi korraldame peamiselt kuldklientidele ja suure värbamisvajadusega klientidele,“ ütles Kuusiku. Ta on kindel, et personaalne ja hooliv lähenemine minimeerib võimaluse, et klient läheb konkurendi juurde.

Üks tugevaid kliendisuhte loomise võimalus ongi kliendisündmused, kus läbi ühiste tegevuste saavad kokku kaks osapoolt – müüja ja ostja. Kuusik rääkis, et suure kliendibaasiga ettevõttena ei suuda nad korraldada kõikidele oma klientidele üritusi. „Iga üritus tuleb hoolikalt läbi mõelda ning seada ärilised eesmärgid, kalkuleerida kulud ja tulud ning muud kaasnevad väärtused ja kasud.“

Täispikkuses lugu loe edasi portaalist bestsales.ee.

Autor: Maarit Eerme, Tiive Murdoja

Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Cätlin PuhkanSekretär.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700