Autor: Tiive Murdoja • 16. märts 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Elisa asendab ärikliendile kõneootejärjekorras ootamise tagasi helistamisega 

Kliendi sujuvamaks teenindamiseks on Elisa loonud ärikliendi infoliinile 6 600 620 helistamisel uue võimaluse, kus klient saab pikas kõneootejärjekorras ootamise asemel lasta endale tagasi helistada.

Elisa ärikliendiüksuse teenindusjuhi Eve Tappo sõnul on Elisa eesmärk teenindada klienti kiirelt ja sujuvalt. „Klient reeglina ei soovi oodata kõneootejärjekorras ning tal on mugavam, kui helistame talle mõne aja pärast ise tagasi,“ selgitas Eve Tappo.

Elisa teenindusjuht märkis, et Elisa on teenust ligi nädal testinud ning senine statistika näitab, et kliendile jõutakse tagasi helistada hinnanguliselt poole tunni või maksimaalselt sama tööpäeva jooksul. „Viimane olukord võib tekkida arvelduse perioodil, mil klientide kõnede arv tavapäraselt suureneb,“ täpsustas Eve Tappo.

Klient saab otsustada, kas oodata edasi kõneootejärjekorras või lasta endale tagasi helistada pärast kõnejärjekorras 1:50 minutilist ootamist.

Ärikliendi infotelefoni tööaeg on kella 8.30 kuni 18.00. Tagasihelistamise võimalust pakub Elisa äriklientidele ajavahemikul 9.00 kuni 17.00. Töövälisel ajal suunduvad kõned Elisa üldinfo numbrile 6 600 600, mis on avatud ööpäevaringselt.

Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Cätlin PuhkanSekretär.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700