Osale tööturu- ja palgauuringus ning võida auhindu

Osale Kevad-Suvi 2015 küsitluses.
Osale Kevad-Suvi 2015 küsitluses.

7. mail algab Palgainfo Agentuuri ja partnerite igakevadine tööturu- ja palgauuring, milles on oodatud osalema nii töötajaid kui ka tööandjaid. Seekord on uuringu fookuses tööandja maine ja töötajate sisemine motivatsioon. Uuringus osalejate vahel loositakse 5. juunil välja hulgaliselt auhindu.

Uuringu küsimustikule saab vastata Palgainfo Agentuuri veebis eesti ja vene keeles maikuu jooksul, esmased tulemused avaldatakse 18. juunil 2015. Osalemine uuringus on tasuta, samuti on uuringu tulemused ja töötasude andmebaas ametirühmade lõikes osalejatele tasuta saadaval. 

„Tööturu olukorra, töötasude ning palgaootuste muutuste kõrval uurime lähemalt, mis muudab tööandja atraktiivseks ning milliste tunnuste järgi valivad töötajad endale töökoha,“ ütles Palgainfo Agentuuri juht ja analüütik Kadri Seeder.

Uuringupartneri ja tööandja turunduse agentuuri Brandem juhi Paavo Heili sõnul pööravad organisatsioonid palju tähelepanu välistele sihtgruppidele, näiteks klientidele, aga oma töötajad jäävad pahatihti tähelepanuta. „Töötajatelt unustatakse küsida, mis on nende jaoks oluline. Küsitlus selgitab välja, millised tegurid määravad tööandja hea maine töötajate silmis,“ lisas Heil.  

Töötajate sisemist motivatsiooni ehk tööindu on uuringupartneri Flowtime juhi Klaas-Jan Reincke sõnul keeruline kujundada, kuna töötaja otsustab igal hommikul, kas täna tööle pühenduda või mitte. Uuring otsib vastust küsimustele, milliseid eeldusi innukuse tekkimiseks on vaja ja millised sisemise motivatsiooni tegurid enim töö tulemusi mõjutavad.

Palgainfo Agentuur küsitleb tööandjaid ning töötajaid kaks korda aastas – kevadel ja sügisel. Tavapäraselt osaleb küsitluses üle 300 organisatsiooni esindaja ning ligi 16 000 töötajat, mis teeb uuringust kõige suurema tööturu- ja palgauuringu Eestis. 

Otselingid:
Uuringu ankeet tööandjale 
Uuringu ankeet töötajale ja tööotsijale 

Uuringus osalejate vahel loositakse välja Noorus Spa Hotel puhkusepakett, tööandja turunduse teenus Brandemilt, Raudsilla Matkakompleksi kasutus, Prisma Peremarketi kinkekaardid ning Oriflame kinkekotid. Lisaks saavad kõik vastajad Äripäeva väljaannete tellimused.

Uuringu partnerid on Eesti suurim tööportaal CV Keskus, tööandja turunduse agentuur Brandem, töötajate sisemise motivatsiooni arendamisega tegelev Flowtime, lühiajalist töötamist toetav tööportaal GoWorkaBit, personalitöö teenuseid pakkuv HR factory, Tartu Ülikooli majandusteaduskond ja Eesti Üliõpilaskondade Liit. 

Lisainfo uuringu leheküljelt.

Osale arutelus

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Sekretäri sotsiaalmeedias

RSS

Peopaik

Eesti Vabaõhumuuseum – ajal on lugu!

Rocca al Mares, Tallinna kesklinnast kõigest 15-minutilise sõidu kaugusel asub imeline paik – Eesti Vabaõhumuuseum. Ürituste korraldamiseks leiab siit erinevaid peo- ja seminariruume, kauni looduskeskkonna ning meeliülendavad maitseelamused.

Sündmused Lennusadamas on kordumatud

Suur sündmus väärib olenemata külaliste arvust suure algustähega peopaika. Üheks selliseks on kahtlemata Lennusadam koos vesilennukite angaariga, mis rajati sada aastat tagasi Vene tsaar Nikolai II korraldusel, osana Peeter Suure merekindlusest. Ainulaadne arhitektuuripärl on Paksu Margareeta kõrval teiseks koduks Eesti Meremuuseumile.

Küsitlus

Kuidas Sinu firmas suvepäevi peetakse?

  • Kahepäevased suvepäevad linnast eemal
    28%
    28%
  • Ühepäevased suvepäevad linnast eemal
    17%
    17%
  • Meeskonnaüritus töökoha lähedal
    10%
    10%
  • Suvepäevi ei peeta
    45%
    45%

Valdkonna tööpakkumised

PricewaterhouseCoopers ootab oma tiimiga liituma kahte ASSISTENTI

PricewaterhouseCoopers AS

27. jaanuar 2019

Uudised

Teabevara