18. aprill 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

8 uut kõneside võimalust kontorisse

Foto: Wildix EE
Igapäevaselt kasutab enamik meist tööasjus suhtlemiseks mobiiltelefoni, sageli ka lauatelefoni ning isiklikke Skype-kontosid ja sõnumikanaleid. Kõik on eraldi süsteemid, puudub ühildumine. Kas kuidagi saaks neid lahendusi vähendada või omavahel siduda, vältimaks paralleelseid kõnesid ja toiminguid?

Nii mõndagi saab selles valdkonnas parandada hübriidtelefoni lahendusega, mis seob laua-või mobiiltelefonide numbrid üheks tervikuks, võimaldades kõneks valida sobivaima seadme: kas laua- või mobiiltelefoni, nutiseadme, juhtmevaba kõrvaklapi, kaasaskantava telefoni või arvuti. Ühe-kahe töövahendiga saab seejuures katta ära kogu vajalike tegevuste spektri ning lisada juurde näiteks videokõne ja -konverentsi võimalused! Lisaks mugavusele kaasneb ka muljetavaldav lisavõimaluste loetelu kõikidele seadmetele: arvutist numbrivalik, jooksva kõne suunamisvõimalus ning ülekandmine erinevate seadmete vahel, paralleelne helisemine, kõnering, statistika ja kõnesalvestus. Kõiki tegevusi saab nii juhtida kui kontrollida arvutist, ilma mingit lisatarkvara arvutisse paigaldamata.

Kaheksa uut hübriidlahenduse võimalust ja soovitust kontoritöötajale

1. Kasuta helistamiseks arvutit

Veebilehelt, e-kirjast või Exceli tabelist numbrivalik on imelihtne, selle saab käivitada vajutades eeldefineeritud funktsiooniklahvi (nt F11) hiireklahvi vajutusega. See on mugav toiming konverentskõnede kokkukutsumisel või pikkade välismaa numbrite valimisel. Kõne luuakse vastavalt soovile mobiil- või lauatelefoni, veebibrauserisse, juhtmevabadesse lahendustesse või kõrvaklappi.

Arvuti kasutamise puhul saab numbrit valida juba olemasolevatest kontoritöökoha tarkvarade kontaktidest. Samuti on mugav kasutada arvutist kõnelogi ja sealt otse numbrivalimist ning eelseadistada teie kontaktnumbri suundumisringi.

2. Suhtle juhtmevabalt

On tõeliselt nauditav kontoris töötada juhtmevabade töövahenditega. Olgu selleks siis suure või väikese leviraadiusega juhtmevaba kõrvaklapikomplekt, kaasaskantav telefon või nutitelefoni äpp, millelt saab seejuures ka kõnesid edasi suunata. Lahendusi on erinevaid, tasub küsida ja proovida!

3. Proovi kõnesalvestust

Üha enam ettevõtteid ja asutusi kasutavad igapäevaselt teenuskvaliteedi tagamiseks kõnede salvestust. Üldlevinud on seisukoht, et enda kõnesid võib igaüks enese tarbeks salvestada. Kõnede salvestamisel saab alati olla kindel, et ka kõik vajalik info on olemas. Lisaks annab kõnede salvestuste järelkuulamine hea võimaluse analüüsiks.

4.Täpne olekuinfo kolleegide kohta

Seda teavet, kas kolleeg on puhkusel, nõupidamisel või haige, on võimalik üle kanda kolleegide kalendritest või sisestada käsitsi hübriidtelefoni lahendusse. Olekuinfo on visuaalselt nähtav iga kolleegi juures vastava märgiga: roheline ring – kohal, kellamärk – hetkel kinni, punane ring – ära sega. Lisada saab vaba teksti, näiteks lõunal, puhkusel vms.

5. Katseta videot ja videokonverentsi

Uued videokonverentsi lahendused ei nõua enam mingit eritehnikat ega keerulisi seadmeid ja juhtpulte. Video kvaliteet sõltub vaid kahest tegurist: interneti kiirusest ning heliseadmega kaamerast. Veebibrauserist käivitatava videokõne või -konverentsi alustamine on sama lihtne kui veebilehe sirvimine. Videokõne käigus on võimalik ekraani või dokumenti jagada ja kõnet salvestada. Moodsamad kasutajad saavad ka stream'ida videokonvernetsi pilti kas Youtube'i või Facebook'i keskkonda.

6. Suhtle kodulehelt

Suhtlus- ehk chat-akna paigutamine kodulehele käib enamjaolt lihtsalt, vaid koodirea edastamisena veebilehe haldajale. Hübriidtelefoni lahenduses saab lisaks chatile samast aknast alustada ka kõnet, videokõnet või paluda kliendil luba tema arvutiekraani jagada. Näiteks kliendi paremaks abistamiseks ettevõtte avalikel veebilehtedel liikumiseks. Teie ettevõttega saab suhelda igaüks, kes omab internetiühendust ning arvutit või nutiseadet, ilma telefoninumbrit sisestamata ehk otse kodulehelt klikkides. Kaasaegne suhtlus pakub siinkohal ka veel ühe täiendava võimaluse – otsekontakt kõigi ettevõtete töötajate või vastamisgruppidega, kas siis chati, kõne või videokõne kaudu, kuvades töötajate reaalaja olekuinfot avalikul veebilehel arusaadava ikooni abil: vaba, räägib telefoniga.

7. Statistika

Tänapäevased lihtsad statistilised andmed annavad hea ülevaate näiteks sellest, kui suur on vastamata kõnede hulk. Lihtsad kõnejärjekorra graafikud annavad edasi reaalaja infot. Statistika aitab teha õigeid otsuseid. Kasutage statistikat!

8. Parimad töövahendid

Eduka ja efektiivse tulemuse aluseks on ka head ja korras töövahendid. Süsteemid ja lahendused võivad olla lihtsad, nutikad või keerukad. Töövahendid peavad olema head, kaasaegsed ja mugavad kasutada. Olgu selleks siis telefon, arvuti, kõrvaklapid, konverentsiseadmed või videokaameraga valjuhääldi. Valige õiged ja sobivaimad töövahendid! Küsige testimiseks ja proovimiseks erinevaid lahendusi. 

Autor: Urmas Ruus, Esecom International OÜ müügijuht

Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Cätlin PuhkanSekretär.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700