Minu kogemus on, et "kellele" ja "mida" küsimused saavad üldjuhul kiirema ja täpsema vastuse kui see "kuidas" küsimus.
Jah, ma tean et see tundub vahel nii elementaarne, et ei taha selle peale mõeldagi või et see on ju niikuinii nii selge, kuna oled seda äri teinud juba aastaid.
Siiski on allpool üks näide sellest, et saatan on peidus detailides. Ma ei ütle, et kõik "kuidas" küsimuse vastused on arukas (või ka võimalik) nii detailselt läbi mõelda, aga ehk aitab see siiski edaspidi "kuidas" küsimusele vastamisele rohkem tähelepanu pöörata.
Tuttav soomlasest koolitaja, kes veedab aastas umbes 200 ööd erinevates maailma hotellides, rääkis mulle hiljuti, mille järgi ta hotelli valib. Mis te arvate mis oli tema valikukriteerium? Hea hind? Hea klienditeenindus? Mugav voodi? Hea toit? Toa suurus? Asukoht?
Kõik valed vastused!
Ta ööbis võimalusel alati Radissonis, sest tema kogemuse järgi on see ainus hotellikett maailmas, kus üheinimese toas on alati... ...kaks patja.
Jah, ta tegi oma hotelli valiku alati selle alusel, et seal oleks kaks patja!
Põhjus imelihtne - talle meeldib läpakaga voodis tööd teha ja siis on hea panna üks padi selja taha ja teine sülle, et oleks kuhu arvuti toetada.
Kas Sina tead miks kliendid tegelikult Sinult ostavad?
Kes on Indrek Maripuu? Loe SIIT!
Autor: Lemmi Kann, Indrek Maripuu