4. august 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Persoonibränd on redel, millega põgeneda keskmiste hulgast  

Vabakutselised? Neid on tuhandeid. Blogijaid? Neid on veelgi rohkem. Ettevõtjaid? Loendamatu hulk. Kui sa ei välja ei paista, siis oled lihtsalt veel üks “hall hiireke” suures rahvamassis. Osa keskmisest ja osa paljust. Sinu persoonibränd on redel, millega saad põgeneda keskmiste hulgast; võimalus jõuda uute potentsiaalsete “klientideni”. Sinu kliendid või lugejad tajuvad sind kui inimest, keda nad on ammu otsinud.

·     Korralikult ülesehitatud persoonibränd aitab sul saada tähelepanu inimestelt, kelle tähelepanu sa soovid saada

·     See teeb sind väärtuslikuks kõneaineks

·     Tõstab sind sinu valitud niššis esile konkurentidest

·     Aitab sul luua mainet

·     Muudab sind tuntuks sinu sihtgrupi hulgas

Kogu ülaltoodu on vajalik, et saaksid: rohkem kliente (või paremaid kliente/koostööpartnereid), rohkem tähelepanu, rohkem müüki, rohkem tulu, rohkem külastajaid, rohkem võimalusi elus.

 

Ole maailma parim oma valdkonnas!

 

Maailm liigub edasi ja sama peaksid tegema ka sina. Et oma brändi “värskena hoida” tuleb sul pidevalt juurde õppida ning olla täna parem sellest, kes sa olid eile. Olles pühendunud sellele, mida teed, on sul ka energiat, et õppida ja areneda. Kõik, mida sa pakud, peaks olema:

1.     Kõrge kvaliteediga

2.     Eriline

3.     Kokku sobima su väärtuste ja eesmärkidega

4.     Väärtuslik sinu sihtgrupile

Oluline on olla eriline ja alati aus. Järjepidevusega ja ennast ning teisi austades võid jõuda kaugele. Ei ole mõtet jahtida 15 minuti kuulsust. Palju on neid “ühepäevaliblikaid”, kes korraks Kroonika esikaanele pääsesid ja kellest räägiti. Nüüdseks ei tule kellelgi nende nimi ja nägu meeldegi kui mõni ajakirjanik nende kohta uut ja tihti ebaolulist infot välja ei too.

 

Erilisuse all pean silmas, et ära püüa kopeerida kedagi teist, vaid jää iseendaks. Meis kõigis on olemas ainulaadsed omadused ja need on vaja ainult avastada ning välja tuua, et ka teised neid märkaksid. Kõik, mis on sinus unikaalne, võib aidata sul luua ka väga unikaalset persoonibrändi, mille abil oma unistusi teostama hakata.

 

Nii et ära häbene, kui oled teistmoodi, vaid võta seda kui eelist.

Autor: Urve Vilk, Persoonibrändi blogi - Triin Pinka

Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Cätlin PuhkanSekretär.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700