16. november 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kuidas müüa ideed?

Osalesin ka sellel aastal Ajujahi ideede hindamises. Minu siiralt heatahtlik soovitus kõikidele sellel ja järgmisel aastal osalejatele ja kõikidele teistele ka, on enne oma idee esitamist mõelda ka sellele, KUIDAS oma ideed esitada.

Kurvaks tegevalt paljud ideed on sõnastatud nii pealiskaudselt, et pole võimalik aru saada, mida mõeldakse.

 

Idee edukaks müümiseks too välja kaks lihtsat asja:

1.Mis on probleem, mida toode lahendab?

2.Miks on toode senistest lahendustest parem?

Eelmise ja selle aasta kogemuse põhjal võin öelda, et kui need asjad selgelt kirja saab, oled juba paljudest konkurentidest peajagu üle!

 

Autor: Urve Vilk, Indrek Maripuu

Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Cätlin PuhkanSekretär.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700