Autor: Ann Vainlo • 18. oktoober 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Ootamatud kingitused äripartneritele ja kolleegidele

Kingitus on kinkija nägu - firmades firmajuhi nägu. Seega on oluline firmajuhil tunnetada, milline kingitus haakub firma väärtustega ja töötajate ootustega.

Elame asjade maailmas ja tarbimishulluses. Hiljutine majanduskriis on mõnevõrra tarbimist pidurdanud ja mõttetute kingituste tegemist ohjanud. Ühe enam hinnatakse kingituses selle praktilist poolt ja isikupära. Kuid kas jõulukingituseks peaks üldse olema järjekordne ASI miks mitte EMOTSIOON või hoopis AEG?

Kuidas pakkuda firmakingitusena EMOTSIOONI? Adrenaliinihulludele ATVsafari, loodushuvilistele matk talvises rabas, kirglikele kalameestele ja -naistele õngitsemine jääl, kulutuurihuvilisele kontserdi- või teatripilet, käsitööhuvilisele õpituba keraamikastuudios või puutöötoas või hoopis šokolaadi töötoas jne.

Jõulud on aeg, mil inimesed on avatud panustama erinevatesse sotsiaalprojektidesse. Miks mitte energia ja raha, mis igal aastal kulub jõulukingitustele, suunata hoopis ühisele tegevusele mõne sotsiaalprojekti tarbeks? Ühine emotsioon kolleegidega tehtud heatoest aitab meeskonda liita. Ühisesse tegevusse võib kaasata ka äripartnereid või kinkida neile jõulukaart, kus kirjas tänusõnad toreda koostöö eest ning ülevaade sellest, millisele varjupaigale, lastekeskusele vmt sotsiaalsele projektile ärikingituste eelarve suunati!

Miks mitte töötajatele kinkida AEGA? Üks vaba päev kulub enne jõule kõigile "marjaks ära". Kulud vaba päeva andmisele võivad olla samad kui kulutused uhkele jõulupeole.

Kingitus on kinkija nägu - firmades firmajuhi nägu. Seega on oluline firmajuhil tunnetada, milline kingitus haakub firma väärtustega ja töötajate ootustega. Kuidas peaks töötajaid ja äripartnereid jõulude eel meelespidama ja kui radikaalseid muutusi juba väljakujunenud jõulutraditsioonidesse on mõtekas teha. Samas miks mitte üllatada EMOTSIOONI või hoopis AJAGA!?

Toredaid ja üllatuslikke kingideid!

 

Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Cätlin PuhkanSekretär.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700