5. september 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

CM: Catering on usaldusteenus

Catering ehk peoteenus on usaldusteenus, kus cateringifirma peab suutma pakkuda mitmekesist ja individuaalset teenust, et tellija saaks oma sündmuse soovitult tähistatud. Kõige olulisem on ühise keele leidmine kahe osapoole vahel, et koostöö laabuks teineteist mõistes ning probleemideta.

„Cateringiteenuse pakkumine on tegelikult väga stressirikas ja vastutust nõudev töö, kuid teisalt on iga pidu erinev ning see teeb meie töö äärmiselt põnevaks,“ ütleb toitlustamise, üritusteks vajamineva inventari rendi ja Lillepaviljoni opereerimisega tegeleva OÜ Catering Service juht Tiit Saarmann. „Kõige olulisem on leida tellijaga ühine „keemia“, et ei tekiks vääritimõistmist.“

Cateringiteenus algab hinnapakkumisest. Esimese pakkumise saamisel ei tasu Saarmanni sõnul kindlasti ära ehmuda, vaid kohe öelda, kui hinnaklass kipub kliendi jaoks kõrgeks jääma: „Esimese hooga pakutakse ikka rikkalikku maksimumteenust, kuid iga nüansi saab rahulikult üle rääkida ning oma valiku teha. Iga pidu on ju enda moodi ning pole olemas ühtainust teenust, mis sobiks kõigile. Ja on täiesti mõistetav, et enamik inimesi on hinnatundlikud.“

Ta lisab, et kindlasti ei tasu vaadata ainult numbrit ridade lõpus – oluline on ju peo õnnestumine ehk lõpptulemus ning see, et kas väljakäidava raha eest ikka saadakse seda, mida loodetakse.

„Kui klient on oma valiku teenusepakkuja osas teinud ning tunneb, et tema valikutest ja soovidest on aru saadud, siis tasub firmat ka usaldada, sest teatavasti cateringiteenuse pakkujatel ruumi eksimiseks pole. Seda näitavad ka meie pikad ja kindlad suhted klientidega,“ sõnab Saarmann.

OÜ Catering Service on oma 18 tegutsemisaasta jooksul teenindanud palju väga erineva ilme ja suurusega üritusi alates kõrgetest väliskülalistest Vabariigi Presidendi Kantseleis, välisministeeriumis ja välisriikide saatkondades kuni erapidudeni Soomes ja Venemaal. „Meie jaoks algab üritus ka ühest inimesest ning samuti suudame edukalt pakkuda tippteenust mitu päeva järjest 1000 külalisele,“ ütleb Saarmann.

Ettevõtte tootmiskompleks asub Tallinnas Kari 1A ning on esimene Eestis spetsiaalselt cateringiteenuse pakkumiseks ehitatud hoone. Ühes hoones asuvad koos köök, ladu ja kontor ning firmas on põhikohaga tööl 26 inimest.

Lisaks traditsioonilisele täispaketile, kuhu kuuluvad toitlustamine, telk, lauanõud, mööblirent, lauakaunistused, õhtujuht, muusika ilutulestik ja muud lõbustused, pakub OÜ Catering Service ainulaadset võimalust korraldada pulmi, vastuvõtte, firmapidusid, seminare, konverentse ja koolitusi Tallinna Lillepaviljonis. Muinsuskaitse alla kuuluv Lillepaviljon asub imekaunis kohas Pirita tee ääres, kauni vaatega merele. Paviljoni Palmisaal mahutab püstijala ürituste ajal ligi 400 inimest, teatristiilis sündmuseks 300 ja istumislaudadega peol 250 inimest.

Uus trend - e-cateringiteenus

Nagu paljudes muudeski valdkondades on uueks trendiks toitlustusteenuse alal e-teenus ehk e-catering. „Meie  lehekülg www.e-catering.ee annab kliendile võimaluse internetipõhiselt ise menüü kokku panna. Nii saab kellestki sõltumatult vabalt valitud ajal meelepärased toidud välja valida, summa kokku arvestada ning tellimuse sisse anda. Seejärel vaatab meie teenindaja tellimuse üle ja suhtleb kliendiga, et kõik ootused paika peaksid ning mingis osas möödarääkimisi poleks,“ selgitab Saarmann ja kinnitab, et e-catering on muutunud tõesti väga populaarseks mooduseks toitlustust tellida.

Kui veel trendidest rääkida, hinnatakse toitude osas Saarmanni sõnul aina enam lihtsaid, puhtaid ja tervislikke sööke. „Eks aastatega on allergikute ning taimetoitlaste osakaal ka muidugi tublisti kasvanud. Aga üldjuhul on Eesti inimene toidumaailmast väga teadlik ning tahab tellida pigem maalähedasi, kiireid ja kvaliteetseid sööke, mis loomulikult ei tähenda, et need peaksid olema igavalt serveeritud. Meie üheks eripäraks on näiteks toidu serveerimine suurtel vaagnatel.“

ERIPAKKUMINE!

Lillepaviljon – konverentside/seminaride terviklahendus ainulaadses keskkonnas!

Konverentsipakett vähemalt 50-le osalejale esmaspäevast neljapäevani alates 16 eurot+km/inimene.

Hinnas sisaldub:• Palmisaali rent• Hommikune tervituskohv• Lõuna• Kaks kohvipausi koos suupistetega• Esitlustehnikast- ekraan, projektor, helivõimendus• Kogu vajalik mööbel- toolid, lauad jne

Vaata lisainfot:

www.catering.ee

www.e-catering.ee

www.lillepaviljon.eu

Content Marketing (CM) ehk sisuturundus on moodne trend kogu maailmas, mille läbi ettevõtted tutvustavad oma parimaid kogemusi, tooteid ja teenuseid. CM artikkel lähtub alati artikli eest tasunud kliendi huvidest ning seal sisalduva info tõesuse eest vastutab klient.

Autor: Tiive Murdoja, sekretar.ee

Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Cätlin PuhkanSekretär.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700