„Kaubamaja kontserni jaoks on uue I.L.U. keti turule toomine ja laiendamine olnud käesoleva aasta üheks olulisemaks prioriteediks,“ rääkis ASi Tallinna Kaubamaja juhatuse esimees Raul Puusepp.
Kevadel avati keti esimese kauplus Pärnus, nüüd teevad nädalase vahega uksed lahti veel kaks ilupoodi – Tartus ja Tallinnas. Kui üldiselt võib jaekaubanduses olukorda laienemiseks ebasoodsaks pidada, siis Kaubamaja Ilumaailmade kogemus näitab Puusepa sõnul, et ilutoodete valdkonnas nõudlust ja perspektiivi endiselt jätkub.
„Tegemist on Lõuna-Eestis suurima tervikliku ilupoe lahendusega, kus lisaks müügil olevatele ilu- ja kosmeetikatoodetele pakume ka kõrgel tasemel juuksuri-, kosmeetiku- ja küünehooldusteenust,“ tutvustas Tartu kaupluse kontseptsiooni TKM Beauty Eesti juhatuse esimees Lea Endrikson.
Kaupluste disaini ja kontseptsiooni jaoks käidi inspiratsiooni otsimas maailma parimatest ilupoodidest.
Lea Endriksoni sõnul eristab I.L.U. kauplust teistest Eesti ilupoodidest ka omanäoline tootepaigutus. „Kui enamikes Eesti ilupoodides on brändide tooted müügipinnal oma väljapanekutega, siis meie poes on brändid jagatud vastavalt toote kasutamisotstarbele,“ rääkis Endrikson.
Nii on loodud omaette teemapiirkonnad näiteks juuksehooldusvahenditele, dekoratiivkosmeetikale, kehahooldusele jne. Klient leiab kõik vajaliku ühest kohast, saab sealsamas konsultandilt nõu küsida ja tooteid omavahel võrrelda.
Müügil on palju tuntud eksklusiivkosmeetika brände, teiste hulgas näiteks Chanel, Dior, Lancóme, Biotherm, Clinique, kuid on ka populaarsed kohalikud sarjad nagu Puhas Loodus, Ingli Pai ja Joik. Tartu I.L.U. profijumestaja brändiks on Make Up Store.
Järgmine, seni suurim I.L.U. kauplus avatakse juba nädala pärast Tallinnas Rocca al Mare keskuses.