Lemmi Kann • 1. märts 2010
Jaga lugu:

Kuldmuna püüdjaid mullusega võrreldes kaks korda rohkem

Konkursile Kuldmuna esitati tänavu mullusega võrreldes kaks korda enam reklaamikampaaniaid,  mille maksumus ületab 300 000 krooni.

„See on üllatav, et vaatamata majanduslikult raskele aastale laekus kampaania kategooriasse nii palju töid, mille eelarve oli üle 300 000 krooni,“ ütles korraldaja ja Eesti Reklaamiagentuuride Liidu president Heily Aavik.

Kokku laekus 37 kampaaniatööd, mille eelarve jääb üle 300 000 krooni. Alla selle jäävaid töid laekus 13. Mullu vastavalt 17 ja 10.

Reklaamikonkursil Kuldmuna 2010 võistleb tänavu kokku üle 600 töö. Võrreldes möödunud aastaga jäi tööde koguarv samale tasemele.

„Tähelepanu väärib ka see, et varasemast tunduvalt rohkem laekus töid, mille sisuks oli uue firmastiili väljatöötamine,“ nentis Aavik. „Kui keskmiselt jääb tööde arv kategooria lõikes 20-30 vahele, siis firmastiili loomise alajaotuses küündis see 40-ni,“ lisas ta.

48 tundi väldanud noortekonkursi peavõitu Pesamuna ihkab sel aastal 38 võistkonda. Eelmisel aastal osales samal konkursil 19 noortetiimi. Tänavu oli noortele väljakutseks luua reklaamikavand  lennufirmale Estonian Air. Kaks parima töö tiimi sõidavad osalema ERALi ja Postimehe  abil Cannes’i Rahvusvahelisele reklaamifestivalile.

ERAL jagab parimatele reklaamitegijatele kuldmunasid juba 12. korda. Võitjad kuulutatakse välja auhinnagalal, mis toimub 19. märtsil Nokia Kontserdimajas koos turunduskonverentsiga Password. 

 

Jaga lugu:
Seotud lood
SEKRETÄRI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Sekretäriuudised igal nädalal enda postkasti.

Sekretär.ee toetajad:

Enimloetud
Laura Tahk
Laura TahkSekretar.ee toimetajaTel: 53 444 071laura@sekretar.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanSekretär.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee