IFi kommunikatsioonijuhi Eva-Grete Aljase sõnul nõuab kindlustusvaldkonnas töötamine kõrget eetilisust. “Töötajad järgivad igapäevatöös sisekorrareegleid,” sõnas ta. Samas ei kontrollita töötajate e-kirjavahetuse sisu ega kuulata pealt telefonikõnesid. “Loodame, et usaldusel põhinev suhe toimib paremini kui kontrollile tuginev.”
Aljase sõnul pole isiklike e-kirjade saatmine või erakõnede tegemine tööajal keelatud. Kuna aga töökoormus on suhteliselt suur, ei jäta see liigset vaba aega isikliku kirjavahetuse pidamiseks.
Töötelefonide sihipärast kasutamist reguleerivad kululimiidid, mida jälgitakse regulaarselt. Kõned ööpäev läbi avatud kindlustustelefonile salvestatakse parema teeninduse pakkumiseks ja kliendi huvides. “Klientidel on võimalus telefoni teel osta kindlustust, edastada kahjuteateid ning teha muudatusi lepingutes. On oluline, et vajadusel on võimalus kliente puudutavaid andmeid kontrollida, vältimaks võimalikke segadusi, ja telefonikõnesid analüüsida,” rääkis Aljas.