Urve Vilk • 17. mai 2010
Jaga lugu:

Eesti napsas Baltimaade parimate PR-projektide jagamiselt viis auhinda 

Eelmise nädala lõpus selgusid Riias Baltimaade parimad PR-projektid. Eesti suhtekorraldajad tõid konkursilt esikohad Innovatsiooniaastale, Eesti Rahvusringhäälingu “ÜhesHingamisele” ning esikoha sai ka Balti riikide ühiselt korraldatud jooks “Südametuksed Baltikumile”.  Teise koha sai omas kategoorias kolme riigi ühisprojekt “Söö mahla” ja kolmanda koha Eesti Spa Liidu lansseerimine Moskva turul.

Baltimaade parimate PR-projektide valimine toimub iga-aastaselt ning eesmärgiga tunnustada ja tõsta esile suhtekorraldajate professionaalsust, efektiivsust ja eetikastandardite järgimist. Konkurss toimus tänavu kuuendat korda ja auhindadele kandideeris 71 tööd.

Konkursil avaliku ja mittetulundussektori kategoorias esimese koha võitnud Innovatsiooniaasta (teostaja LH Concept) muutis Eestis innovatsiooni tähendust: poliitikute tehnokraatlikust mänguasjast on uuringu tulemustele tuginedes saanud inimeste silmis igapäevaelu tarvilik tööriist, millega saab ise kõigile kasu tuua. Innovatsioon on muutunud inimestele lähedasemaks, selgemaks ja seda tajutakse inimesekeskse ja omana. 78% ise endale tööandjatest ja 1/3 pensionäridest väidab, et nad on aasta jooksul kasutanud uusi ideid, teinud midagi uutmoodi, õppinud midagi uut – olnud innovatiivsed. Innovatsioon on muutunud 1/4-le inimestest igapäevaseks kõneaineks.

Sisekommunikatsioonikategoorias esimese koha võitnud “ÜhesHingamine” Eesti Rahvusringhäälingus oli vabatahtlike ettevõtmine, tänu millele sai võimalikuks 2009. aasta laulu- ja tantsupeo peoprogrammi näitamine ETV2 kanalil. Idee algatasid töötajad ning kutsusid meeleolukat tööd tegema ka juhid. Meeskond moodustus juba nappide tundide jooksul pärast üleskutse väljasaatmist. Tulemusena tegid ühise eesmärgi - otse-eetrisse jõudva programmi - nimel koostööd tele- ja raadiomaja inimesed, loomingulised ja administratiivüksuse töötajad assistentidest juhatuse liikmeteni.

Rahvusvahelise kommunikatsiooni kategoorias võitis esimese koha Balti riikide ühiselt korraldatud jooks "Südametuksed Baltikumile" (teostajad Alfa-Omega Communications (Eesti), SIA Deep White (Läti) ja KPMS (Leedu)). Jooks oli pühendatud Balti keti 20. aastapäevale. 22. ja 23. augustil Balti keti marsruudil Tallinnast ja Vilniusest Riiga suunduval teatejooksul osales kokku üle 62 000 inimese. Jooksu vedasid igas riigis kohalikud orienteerumisliidud.

Rahvusvahelise kommunikatsiooni kategooria teise koha pälvis hariv kampaania “Söö mahla” (teostaja SIA Repute (Läti) koostöös LH Conceptiga (Eesti)), mis tutvustas mahla kui kasulikku ja toitaineterikast toiduainet samaaegselt kõigis kolmes Balti riigis.

Avaliku ja kolmanda sektori kategooria kolmanda koha pälvis Eesti Spa Liidu lansseerimine Moskva turul (teostaja Corpore). Kampaania tulemusena kasvas 2009. a IV kvartalis Eesti tervisekeskustes, sanatooriumides ja spaakuurortites vene turistide arv ligi kaks korda võrreldes 2008. aasta sama perioodiga: 2760 majutatud turisti Venemaalt (7107 voodikohta) IV kv 2009. a, 1148 (3968) – IV kv 2008. a.

Baltimaade parimate PR projektide konkursi “Baltic PR Awards” initsiaatoriks on Läti Suhtekorraldusettevõtteid ühendav Assotsiatsioon LSAKA ning partneriteks Eesti, Läti ja Leedu suhtekorraldajate erialaliidud.

Konkursi veeb: http://www.lsaka.lv/?p=3866&pp=12305&lang=982

 

Jaga lugu:
SEKRETÄRI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Sekretäriuudised igal nädalal enda postkasti.

Sekretär.ee toetajad:

Enimloetud
Laura Tahk
Laura TahkSekretar.ee toimetajaTel: 53 444 071laura@sekretar.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanSekretär.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee