Facebooki kasutajad, kes tasuta iPadi saamist uskuma jäid, juhatati veebilehele, kus kõik näis nagu päris, paluti täita üsna loogiline küsitlusankeet, kuid siis paluti oma Facebooki kontot kinnitada avanevas aknas, kuhu tuli uuesti sisestada kasutajanimi ja parool. Kes seda tegid, olidki esimese õngitsemise ohvriks läinud ja oma konto kes teab kellele loovutanud.
Peale seda, kui kasutaja oli oma konto andmed loovutanud, paluti tal installida ka üks väike programm, mis oli tüüpiline reklaamvara, mis kasutaja arvuti igasugu jama ja kommertsteadetega üle ujutas, vahetas brauseri avalehe ja vaikimisi otsimootori ning mida oli hiljem raske eemaldada.
Kolmas pettumus aga oli muidugi see, et tasuta iPadi ei näinud ükski ohver, ka pettuse korraldanud firmast ei kuulnud keegi enam midagi.