Urve Vilk • 10. märts 2011
Jaga lugu:

Büroomaailm: äri on maraton, mitte sprint 

Büroomaailma müügi- ja turundusdirektori Kristine Rossi sõnul keskendub ettevõte varasemast rohkem eraklientidele, kuna ärikliendid tellivad kauba otse kontorisse, poodideketist ei soovi ettevõte aga loobuda. See nõuab lisainvesteeringuid, ent loodetakse, et pikas perspektiivis tasub see ära, kuna äri on maraton, mitte sprint.

Büroomaailma klientidest lausa 98% moodustavad ärikliendid. Viimastel aastatel panustatakse aga natuke rohkem eraklientidele, nii tehti ka kaks eratarbijale suunatud kampaaniat: koolikampaania ja jõulukampaania. Rossi sõnul ollakse eratarbijate osa kasvatatud kahlet protsendilt neljale. Selleks tehtav  investeering oli 60 000 eurot, lisamüük 329 000 eurot. “Seega kasum pole ehk mõistlik, aga see on pika perspektiiviga äriline otsus: tahame panustada tulevikule ja loodetavasti tasuvad need investeeringud end aastate jooksul ka ära,” rääkis Rossi tururunduskonverentsil Password.

Rossi sõnul keskendutakse varasemast enam eraklientidele, kuna äriklient on muutunud mugavaks. „Hakkasime vaatama rohkem eratarbija poole, kuna äriklientide hulgas on toimunud muutus: inimesed on muutunud mugavamaks, enam ei viitsita poes käia, mugavam on tellida kaubad kontorisse. Samas on meil 8 kauplust ning me ei taha, et need tühjaks jääksid,“ rääkis Ross.

Teiseks varasemast suuremaks eraklienti panustamise põhjuseks oli majanduslangus, mille tõttu läbimüük kukkus. „Kauplused on meie jaoks olulised, kuna 66% müügist toimub läbi kaupluste. See on üsna odav ja efektiivne kanal,“ rääkis Ross.

 

 

Jaga lugu:
SEKRETÄRI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Sekretäriuudised igal nädalal enda postkasti.

Sekretär.ee toetajad:

Enimloetud
Laura Tahk
Laura TahkSekretar.ee toimetajaTel: 53 444 071laura@sekretar.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanSekretär.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt