Urve Vilk • 15. märts 2011
Jaga lugu:

Tarbijakaitseametile saab kaebusi esitada ka Facebookis

Tarbijakaitseamet võtab nüüdest tarbijate kaebusi vastu ka Facebookis, kus saab kaebusele lisaks üles laadida ka vajalikud dokumendid.

Märtsi teisest nädalast alates on huvilistel võimalus saada adekvaatset ja operatiivset tarbijakaitset puudutavat informatsiooni  ameti Facebooki leheküljelt. Samuti on eelmainitud suhtluskeskkonna kasutajatel  võimalus tarbijakaitseameti leheküljele postitada küsimusi või arutleda teemakohaste probleemide üle. Lisaks on tarbijakaitseameti Facebooki keskkonnas ka kaebuse  esitamise vorm, kuhu on võimalik laadida ka kaebusega seotud dokumendid (nt avaldus müüjale, ostu tõendav dokument vms). Sarnaselt  e-kirjaga saadetud kaebustele registreeritakse ka Facebooki keskkonnast saadetud pöördumised. Samuti saab tarbija kinnituse kaebuse kohalejõudmise kohta. 

Tarbijakaitseameti peadirektor Andres Sooniste: „Facebook on praeguseks  paljuski välja kasvanud oma pelgalt suhtlusvõrgustiku-laadsest olemusest ning  muutunud muu hulgas  ka aktiivseks reklaamikeskkonnaks. Avades populaarses sotsiaalmeedia kanalis lehekülje, soovis tarbijakaitseamet olla  kohal sündmuste keskpunktis ja vajadusel pakkuda kiiret ja asjakohast abi ning informatsiooni.

 

 

Jaga lugu:
SEKRETÄRI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Sekretäriuudised igal nädalal enda postkasti.

Sekretär.ee toetajad:

Enimloetud
Laura Tahk
Laura TahkSekretar.ee toimetajaTel: 53 444 071laura@sekretar.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanSekretär.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee