22. märts 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Ka nostalgiatoode vajab pidevat uuendamist

Ehkki joogisõbrad armastavad tuntud ja kindlaid maitseelamusi, peab ka nende sisu ja välimus pidevalt uuenema, ütleb ASi A. Le Coq juhataja Tarmo Noop.

A. Le Coq AS on aasta-aastalt tootmisliinidele toonud retromaitsega karastusjooke. Ka täna on nostalgilised joogid väga populaarsed. Firma juhataja Tarmo Noobi sõnul on müüginumbritelt esikohal koolamaitselised märjukesed, edasi tulevad Traditsiooniline Limonaad, Kali ja Kelluke. Ehk teisest neljanda kohani hõlmavad tugeva ajalooga joogipoolised. Alles seejärel leiab nimekirjast tänapäevased sprite´i ja fanta.

Joogisõbrad armastavad ja eelistavad ka täna tuntud ja kindlat maitseelamust. "Tootmismahud tõusevad pidevalt ning ka uute toodete turule toomine õigustab end täielikult“, kinnitas Noop. Siiski juhib Noop tähelepanu faktile, et üks pool on tõesti ajaloolised rahvale armsad maitsed, mida on proovitud ka siiani tulutult järele teha. Teine ja oluline nüanss on aga pidev arendustöö ehk strateegiline pool. Pideva parenemiseta oleks edu vaid lühiajaline. Uuenema peavad pidevalt välimus ja sisu. Nii näiteks on Limonaad ja Kelluke säilitusainetevabad ja pidevas täiustumises ka väliselt.

ÜKS KÜSIMUS

Kuidas suhtute retrohõngulistesse  kaupadesse?

 Eva Leemet, Loov Eesti tegevjuht

Tegelikult on head tooted ajatud. Näiteks Chanel´i kostüüm on alati moes olnud ja on ka täna. Kui head toodet iseloomustab retro, siis on ikkagi ka ajaga kaasaskäimine oluline. Nimetatud Chanel´i kostüümi materjal ja mugavus paranevad aastatega, ometi nostalgia mõju jääb. Pigem mind siiski ei mõjuta retrohõng toote valimisel otsust langetama.

Urmas Aiaste, Televõrk AS juhataja

Nostalgilistesse toodetesse suhtun väga hästi. Ikkagi järeleproovitud valik. Minul on küll kindlus ja hea tunne kasutada retrotooteid. Kui peaksin võrdlema ja valima sarnase tootegrupi toodete vahel, siis alati võtan ikka vana hea.

Autor: Urve Vilk, Ain Kivesti

Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Cätlin PuhkanSekretär.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700