31. mai 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Tippjuht on ettevõtte müügimees number üks

"Olen täiesti nõus väitega, et tippjuhi üks olulisemaid kohustusi on müüa ja seda eeskätt ettevõtte tasandil, mitte nii väga tootepõhiselt. Öeldakse ju, et tippjuht on ettevõtte müügimees number üks," vastas ASi Kalev Chocolate Factory tegevdirektor Kaido Kaare küsimusele, kas tippjuhi kohustuseks on müüa.

Kaare hinnangul saab tippjuht müügile konkreetselt kaasa aidata soodsa „müügimeelse“ keskkonna loomisega ja kindlasti osalemisega kliendikohtumistel, kus laiemalt tutvustada ettevõtet ja müüa ideid, kuidas koos kliendiga edukamalt koos tooteid turustada, kirjutab ajakiri Juhtimine.

"Tippjuhi fookus peaks eeskätt olema „suurel pildil“ toetamaks, et müügistrateegia järgiks ettevõtte üldist strateegilist suunda ja prioriteete. Müük on siiski ettevõtte edu alus ning müügiteami saab loomulikult toetada tähelepanu, tunnustamisega ning kaasamõtlemisega olulistes küsimustes," rääkis ta.

Autor: Urve Vilk, Ketlin Rauk

Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Cätlin PuhkanSekretär.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700