"Loomulikult on tippjuhil tähtis roll müüa ja turundada," ütleb ASi Premia Foods juhatuse esimees Kuldar Leis, kirjutab ajakiri Juhtimine.
Leisi sõnul võib tippjuhi poolt tehtud õnnestunud avalik esinemine, toote esitlemine või positiivse imago turundamine olla tähtsam kui mitmete müügiinimeste töö kokku. Samas võib juhtuda ka vastupidi, müügiinimeste tubli töö rikub tippjuht oma väljaütlemistega.
Tähtis on, et tippjuht ise niiöelda tükikaupa müüma ei hakka panustades suure osa oma ajast väikese käibe saavutamiseks, see võib olla kiusatus küll energilisele juhile, kes käed rüpes ei malda istuda ning pidevat tegevust ihkab, räägib Leis. "Eestis on tema sõnul enamik suhteliselt väikesed firmad, kus tippjuhi rolliks ei peaks mitte olema kaikaga müügiinimesi plaanitäitmist suruma sundida, vaid neid innustama loominguliselt lähenema ja mõtlema kuidas ning mida tulevikus paremini müüa."
Autor: Urve Vilk, Ketlin Rauk