Autor: Rivo Sarapik • 26. oktoober 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Käi turundustrump välja alles viimasel hetkel

Oma toodet kliendile tutvustades selle mõne hea omaduse peaaegu viimase hetkeni varjule jätmine aitab kliendil teie toote kasuks otsustamist mõjutada.

Kliendi jaoks koosneb ostuotsustus kahest etapist - esiteks valib ta turult välja mingi osa kõige sobivamaid tooteid ja teiseks teeb ta lõpliku otsuse selle väikese osa hulgast, vahendab ERR Kanadas tehtud uurimust.

Kui riskite veidi sellega, et teie toode teise etappi ei jõuagi, siis selle hilise teavitamise võttega teete algse riski tegelikult kuhjaga tasa ja suurendate lõppkokkuvõttes just tõenäosust, et valik langeb teie tootele.

Miks see võte töötab? Üks seletus on see, et kliendile tundub, et teie toode on ühtäkki justkui paremaks läinud, samas kui võistlevad tooted on jäänud püsima endisesse headusse.

Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Cätlin PuhkanSekretär.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700