15. november 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Janek Kalvi: väärikusest loobumine ei tule kõne alla ei töö- ega ka puhkeajal

Ettevõtte hea nime säilitamine on tähtis ning väärikusest loobumine ei tule kõne alla ei töö- ega ka puhkeajal, ütleb ASi Liviko juhatuse esimees Janek Kalvi.

"Liviko on 113-aastase traditsiooniga ettevõte, kellele hea nime säilitamine on alati olnud väga tähtis," rääkis Kalvi. Tema sõnul ei mõelda hea nime taga üksnes Liviko jookide kõrget kvaliteeti, vaid ka sotsiaalset vastutustundlikkust, kokkuleppeid austavat ärikultuuri ning inimlik-professionaalseid suhteid nii töötajate kui ka koostööpartneritega.

"Üle saja aastases ettevõttes juhina töötades kohustavad juba traditsioonid iga päev käituma, suhtlema ja tegutsema teadmise ja vastutusega, mis järgmistele sadadele aastatele kindlat ja sirget teed rajavad. Väärikus on elus läbivalt oluline, seda ei saa võtta kui PR-projekti. Erinevates olukordades on inimesel erinevad rollid ja sellest lähtuvalt ka ootused, kuid väärikusest loobumine ei tule kõne alla ei töö- ega ka puhkeajal, ning see ei ole Livikos midagi ainult juhtidele omast," rääkis Kalvi.

"Livikos on igal alal töötajaid kelle 20, 30-, 40- ja isegi 50-aastaseid tööjuubeleid me tähistame, kes endale ülikõrgeid nõudmisi esitavad ning kes noorematele kolleegidele parimat osa nii töö- kui ka käitumistraditsioonidest edasi annavad."

Kalvi sõnul on Livikol küllalt kuulsaid ja rahva poolt armastatud kaubamärke, ka rahvuslikke tunnustooteid, seepärast ei ole põhjust ettevõtte kommunikatsioonis juhi isikut ülemäära tähtsaks pidada.

"Olulisim on fookuses hoida Liviko tooteid ja väärtusi. Tänapäeva maailmas väljendatakse ostuotsustes üha enam suhtumist ka ettevõttesse ja Liviko suhtub tähelepanuga ühiskonda  - oleme ju üks kodumaise tööstuse lipulaevadest. Oleme eest vedanud ja ühinenud kokkuleppega, mille kohaselt oleme vabatahtlikult piiranud alkoholi reklaami aegadel, kus teleri ees võiksid olla lapsed. Toonitame alati, et alkoholi tarbimine ei sobi alaealistele, rasedatele ega käi kokku autojuhtimisega ning kutsume üles üldisele mõõdukusele alkoholi tarbimises," rääkis Kalvi.

Autor: Urve Vilk, Ketlin Rauk

Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Cätlin PuhkanSekretär.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700