6. detsember 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Majanduslangus väljendub suuremates rõivanumbrites 

Majanduskriis mõjutab ka naisideaali ning õnneks on taas moes kurvikamad ehk tervislikus kehakaalus naised, kirjutab Kaaluabi.ee.

Nii vähemalt leiavad Ameerika teadlased, kes on võrrelnud modellide välimuse ning majanduse arengu suhet viimase 40 aasta jooksul. Nad jõudsid järeldusele, et naiseideaal muutub koos konjuktuuriga.

Kui majanduses läheb hästi, eelistame me nooremaid, lühemaid ning saledamaid modelle. Majanduslanguse korral tõuseb aga nõudlus vastandkvaliteetide järele. Naised peaksid olema ahvatleva tagumikuga, rinnakad, puusakad ning pikad.

Teadlaste arvates peegeldavad naiselikud kehavormid turvalisust, stabiilsust ning emalikkust ning just seda me ebastabiilses majandusolukorras otsime.

Moemaailm tervitab seda muutust, sest näiteks Lääne-Euroopas on kasvanud nõudlus number neljakümnest suuremate riiete järele.

Autor: Urve Vilk, Kaaluabi. ee

Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Cätlin PuhkanSekretär.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700