29. detsember 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Saksa Auto: hoidume Facebookis võltsfännidest

ASi Saksa Auto juhatuse liikme Mario Orgla sõnul pole ettevõte Facebooki kui turunduskanali tasuvust mõõtnud, ent on üritatud hoiduda võltsfännidest. 

ASi Saksa Auto juhatuse liikme Mario Orgla sõnul jälgivad nad kõiki nende lehel ilmuvaid kommentaare ja üritavad klientide küsimustele operatiivselt vastata.

“Me pole Facebooki kui turunduskanali tasuvust mõõtnud, oleme üritanud hoiduda võltsfännidest ehk me pole teinud mingeid kampaaniaid, kus midagi tasuta välja

jagatakse. Facebooki oleme reklaamikanalina kasutanud ja üldjuhul jookseb meil igas kvartalis mingi reklaam. Kampaania korral kasvab fännide arv päris kiiresti. Golfi kampaania ajal tuli nädalas ligi 150 fänni juurde,” lausus Orgla

Autor: Urve Vilk, Kristo Kiviorg

Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Cätlin PuhkanSekretär.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700