Urve Vilk • 27. august 2012
Jaga lugu:

Møller Auto müügijuht: ostja on hea teeninduse korral nõus rohkem maksma

Møller Auto müügijuhi Heikki Jaansalu sõnul ootab ostja täna eelkõige head teenindust.

"Ta on isegi nõus hea teeninduse korral rohkem maksma," sõnas Jaansalu. Automüügis ei tähenda hea teenindus vaid seda, et müüja selgitaks auto ostmisel vajalikku, vaid ka järelteenindust ja garantiid. "Turul on näha müstilisi hinnasoodustusi, aga meie seda ei tee. Pigem arutame koos kliendiga läbi, mida tal täpselt vaja," rääkis Jaansalu.

Automüügifirmad ja ka autotootjad panevad Jaansalu sõnul täna rõhku just teenindusele ja järelteenindusele ehk hooldusele. "Eks hind jääb ka Eesti ostja jaoks kahtlemata oluliseks," lisas ta samas. "On kaht sorti ostjaid, ühed, kes pole lojaalsed kaubamärgile ja käivad head hinda otsides ühest salongist teise, otsides sooduskampaaniaid. Aga lojaalseid kliente hoiab kinni just hea teenindus. See on ettevõtte trump, kes hinnaga mängida ei saa."

Jaga lugu:
Seotud lood
SEKRETÄRI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Sekretäriuudised igal nädalal enda postkasti.

Sekretär.ee toetajad:

Enimloetud
Laura Tahk
Laura TahkSekretar.ee toimetajaTel: 53 444 071laura@sekretar.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanSekretär.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt