20. september 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Ilmus Eesti esimene kommunikatsiooniajakiri!

Trükivalgust nägi Eesti esimene kommunikatsiooniajakiri Kaja. Eelkõige kommunikatsioonispetsialistidele ja juhtidele mõeldud erialaajakiri pakub kasulikku lugemist aga kõigile huvilistele.

Piret Mürk-Dubout ning avanumbri fookusteemaks innovatsioonikommunikatsioon.

Ajakirja peatoimetaja Annela Laaneotsa sõnul saab Kaja esimesest numbrist teada, miks innovatsioon, millele riik on pannud arengu vedurina suuri lootusi, pole ilma kommunikatsioonita võimalik. “Kogemusi innovatsioonikommunikatsiooni korraldamisest jagab kõrgeima lennuga Eesti päritolu kommunikatsiooniekspert, TeliaSonera asepresident Piret Mürk-Dubout. Valitsusasutuste ühtse logo saaga telgitaguseid avavast artiklist saab aimu, kas vaatamata üllastele plaanidele on riigi kuvandi kandjail lootust võidule pääseda nüüdisaegsusel või traditsioonidel,” tutvustab Laaneots.

Lisaks leiab esimesest numbrist intervjuu innovatsioonikommunikatsiooni rahvusvahelise eksperdi David Nordforsiga, Rain Kooli arvamusloo, kuidas kirjutada arvamusartiklit, Arko Oleski intervjuu Erik Puuraga, Kaja Tampere analüüsi suhtekorralduse keerulisest arengust, Vootele Päi artikli maailma mainekamatest ettevõtetest. Veel saab lugeda advokaat Indrek Ergma, kommunikatsiooniekspertide Raul Rebase, Aive Hiiepuu, Annely Adermanni, Küllike Heide, Kristel Abeli jt artikleid.

Ajakirja eesmärk on hoida lugejaid kursis kommunikatsioonivaldkonna trendide, uudiste ja uuringutulemustega nii Eestist kui ka kogu maailmast. Samuti hakkab ajakiri tutvustama Eesti ettevõtete kommunikatsioonijuhtumeid, millest üldsus muidu teada ei saaks. Just see peaks aitama ettevõtetel, poliitikutel ning teistel avaliku elu tegelastel õppida suhtlust avalikkuse ja meediaga ning mõista, kuidas kõiki sihtgruppe oma tegemistest teavitada.

Kaja järgmine, novembris ilmuv number keskendub peatoimetaja sõnul kommunikatsioonile Baltikumis ja Venemaal. “Kuna Venemaa kasvas tänavu juulis esmakordselt pea 20 aasta jooksul Eesti tähtsaimaks ekspordipartneriks ning paljud ettevõtted Eestis tegutsevad nn pan-Baltic, on kommunikatsioonijuhtide nõu, kuidas neis regioonides suhtlust korraldada, enamikule Eesti ettevõtjatest, kommunikatsiooni- ja turundusjuhtidest võtmetähtsusega,” rõhutab Laaneots.

Kaheksa korda aastas ilmuva ajakirja väljaandja on Äripäeva teabekirjastus koostöös Tallinna Ülikooli kommunikatsiooni instituudiga. Tellijad saavad ajakirja lugeda ka veebis aadressil: http://kaja.aripaev.ee

Autor: Kaire Uusen, Tiive Murdoja

Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Cätlin PuhkanSekretär.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700