18. veebruar 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Telefoniga tehtud kokkulepped lepi e-mailiga üle

E-mail, telefon ja näost-näkku suhtlus. Millise meediumiga suheldes inimesed kõige enam valetama kipuvad? Võiks arvata, et e-mail? Tuleb aga välja, et rohkem valetatakse hoopis telefonitsi ja kõige vähem e-mailiga.

Sinna vahele jäävad siis suhtlustarkvara ja näost-näkku vestlused. Selgub, et telefonis valetamise põhjus on seotud salvestuse puudumisega. Alateadlikult adutakse, et e-mailist jääb jälg, telefonist aga mitte. Nii kuuledki nädal aega peale kokkulepet, et "sa said must valesti aru" või "päris täpselt nii me kokku ei leppinud", ehkki sa ise mäletad enda arvates täpselt. Sestap soovitus - kui teed kokkuleppeid telefonitsi, siis lase see e-kirjaga uuesti üle saata. Nii on tõenäosus suurem, et kokkuleppest ka kinni peetakse. 

Loe lisaks www.ajajuhtimine.ee.

Autor: Ardo Reinsalu, Tiive Murdoja

Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Cätlin PuhkanSekretär.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700