25. märts 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Juht mõjutab suhtumist ühisüritustesse

Inspiratsioonikonverentsil “Kuidas suvepäevadest korraldadasuve meeldejäävaim sündmus?” rääkisid esinejad juhi rollist firmaürituste õnnestumisel.

Rahandusministeeriumi sisekommunikatsiooni nõunik Kai-Riin Meri rääkis konverentsil, et kui juhid on suvepäevade suhtes positiivselt häälestatud, on üritust kergem organiseerida ja ka inimesed tulevad paremini kaasa. “Kõige parem on alustada organiseerimist just vestlusest tippjuhtidega ja saada nad nõusse ning mitte ainult kohale tulema, vaid nad tasub kaasata ka organiseerimisse,” rääkis Meri.

Kui juhid tulevad ürituse korraldamisega kaasa, osalevad ka töötajad parema meelega. “Kui osakonnajuhi palga sisse on arvutatud üritustel osalemine vastu tema enda tahtmist, siis see peegeldub ka allapoole,” rääkis Meri. Tema sõnul esineb ka selliseid juhte, kes ootavad erikohtlemist ja teiste töötajatega võrreldes paremaid tingimusi. Siis ei jäägi muud üle, kui sellega leppida ja korraldajana sellega arvestada.

Ise korraldatud ürituste poolest üle Eesti tuntud SEB kommunikatsioonijuht Piret Seeman rääkis konverentsil, selleks et peol pakkuda head kvaliteeti, tasub ürituse korraldamisega varakult alustada. “Oluline on kaasata inimesi. Üksi võid häid mõtteid mõelda mitu tükki, aga kui laua taga on kümmekond inimest, on ideid palju rohkem.”

Tema sõnul tasub inimestele anda võimalus teha midagi uut. “Inimesed on uskumatult andekad ja nende oskused ilmnevad täiesti ootamatul kujul.” Ka juhid peavad olema Seemani sõnul kindlasti nõus asjaga kaasa minema. Siis on nad nõus ka suurema eelarvega.

ERGO Insurance SE juhatuse liige Maarika Liivamägi rääkis konverentsil, et suvepäevad korraldati koos koolitusega juhtidele. “Koolitus oli kui teatrietendus. Paljud juhid polnud üksteist silmast silma näinud, ehkki räägitakse mitu korda nädalas telefonitsi. Ja ülesandega saadi väga hästi hakkama. Vahel, kui rääkida

on raske, on lihtsam näidelda. Sai inspiratsiooninippe muidu nähtamatuks jäävatest asjadest ja õpiti koostööd tegema,” kiitis Liivamägi üritust.

 

Autor: Urve Vilk, Tiive Murdoja

Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Cätlin PuhkanSekretär.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700