Autor: Tiive Murdoja • 15. aprill 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Sel laupäeval toimub Rock Cafes Firmabänd 2013 finaal

Firmabänd 2013 võistlus on pärast eelvoorusid jõudnud finaalkontserdini, mis toimub juba 20. aprillil Rock Cafes. Loe, miks Sorainen advokaadibüroo assistent Mari Sepp osaleb sündmusel.

Firmabänd 2013 on üha populaarsust koguv konkurss ettevõtete bändidele, mille eesmärk on pakkuda andekatele harrastusmuusikutele võimalust astuda kontorist välja, end muusikaliselt teostada ja jagada esinemise fiilingut publikuga.

Võistlust korraldatakse kolmandat aastat ning sellest on osa võtnud üle 45 erineva ettevõtte ja organisatsiooni. Osalenud ettevõtete nimistu on võimas, nende seast leiab selliseid ettevõtteid nagu Eesti Energia, Skype, Swedbank, Elion, EMT, Nortal, Nordea Pank, Ericsson, A. Le Coq, Microsoft, Tele2, Merko Ehitus, Harju Elekter, Sorainen Advokaadibüroo, Riigi Kinnisvara jne.

Miks peaks üks ettevõte sellisest võistlusest osa võtma?

Kasu saab osalemisest nii töötaja personaalselt, töökollektiiv tervikuna kui ka ettevõte üldiselt. Töötajad, kes bändis mängivad, saavad täita oma rokkstaari unistuse ning esineda suurel laval ja tunda ennast staarina. Võistlusele kaasa elama tulnud töökaaslastele on see meeskonda ühendav ja motiveeriv kogemus. Ettevõte aga saab Firmabändi võistlust kasutada tavapärasest erineva turunduskanalina. Bändide kooseisudes astuvad ühiselt lavale nii ettevõtete omanikud, juhid, turundusinimesed, kontoritöötajad kui ka lihttöölised.

Mida arvavad võistlusest osalejad ise?

Kas loometegevused on abiks ka paremate töötulemuste saavutamisel?Vastab Sorainen advokaadibüroo assistent ja bändi liige Mari Sepp:

Kindlasti suurendavad erinevad töövälised ühised loometegevused ühtekuuluvustunnet, mis aitab leida ühist keelt ka tööl ning teeb seega tulemuste saavutamise sujuvamaks. Samuti aitavad igasugused loometegevused arendada töötajate loomingulist mõtlemist ning klientide nõustamisel on tihtipeale vaja nn out-of-box mõtlemist, et leida neile kõige sobivamad ja nende äri toetavad juriidilised lahendused.

Mis kasu sai teie ettevõte Firmabändi võistlusel kaasalöömisest?Vastab Proeksperdi personalijuht ja bändi kordinaator Tiina Saar:

Esimeses järjekorras said meie inimesed võimaluse loovaks eneseväljenduseks. Paljud polnud aastaid pilli harjutanud ja nüüd oli eesmärk, mille nimel kokku tulla ja uinunud oskused taas ellu äratada. Bändi liikmed olid üle ettevõtte, mis tähendas omakorda koostööd ka erinevate inimeste vahel, kes igapäevaselt kokku ei puutu. Väga palju elevust tekitas teadmine ja kogemus midagi täiesti nullist üles ehitada.Samal ajal kui bänd prooviruumis kohtus ja omaloomingulist repertuaari esinemiskõlbulikuks lihvis, elas ettevõtmisele kaasa ka kogu ülejäänud kollektiiv. Nii poolfinaalis kui ka finaalis paistis välja, kuidas seesugused ettevõtmised firmat ühe mütsi alla toovad. Peamine kasu oligi ettevõtte identiteedi tugevdamine.

Millist lisaväärtust loob teie ettevõttele oma firmabändi olemasolu?

Tiina Saar: Meie ettevõtte kontekstis võib öelda, et julgustab uutele mõtetele ja projektidele. Innustab ja ärgitab loovust. Seda saab kasutada ära nii sise- kui ka välisturunduses. Bändi saab siduda ettevõtte väärtustega ning uute inimeste värbamisel tekitab see alati elevust, et meil bänd on, ning on heaks näiteks, et meie ettevõttes on kõik võimalik, kui vaid tahad.

Tule vaata, kellest saab Firmabänd 2013. Esinemiskoha finaalis on endale välja võidelnud 9 bändi, kelle seas on näiteks Sorainen Advokaadibüroo, Tele2, Skype, Microsoft, Merko Ehitus, Saarionen jt.

Õhtule annab lõpupaugu külalisesineja Smilers, meeleolu hoiab üleval õhtujuht Henrik Normann.

Bände hindab žürii kooseisus: Aivar Riisalu, Anu Saagim, Hendrik Sal-Saller, Kadi Maarand ja Karl-Erik Taukar.

Piletid leiab piletilevist.

Loe lisaks www.bandcamp.ee/teenused/firmaband.

Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Cätlin PuhkanSekretär.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700