Tiive Murdoja • 14. oktoober 2013
Jaga lugu:

Kuidas tulla toime töös ettetulevate ootamatuste ja katkestustega?

Iga saabuv telefonikõne, SMS, läbiastuv kolleeg või uue e-kirja infoaknake on katkestus. Kuidas katkestustega toime tulla nii, et jääks kontroll oma tööde ja aja üle?

1. Võimalusel loo endale segamatu tööaeg iga päev kasvõi pooleks tunniks, kui saad teha süvenemist nõudvaid ülesandeid. Kui muud ei jää üle, tule 30 minutit varem tööle.

2. Võimalusel jäta enne katkestust pooleli jäänud tegevus silme ette: kui sul on kaks ekraani, siis jäta see avatuks teisele ekraanile, ühe monitori puhul kirjuta post-it'i kleepsupaberile ja liimi monitori külge. Niipea, kui oled saanud ootamatusega ühele poole, naase pooleli jäänud töö juurde.

3. Võimalusel loe e-kirju, Skype'i teateid ja SMSe iga 15 või 30 minuti tagant, mitte kogu aeg.

4. Võimalusel suhtle ligiastujatega püsti, sest püstijalu vestlused on lühemad. Kui tõotab tulla pikem jutt, lepi eraldi aeg kokku.

Jaga lugu:
SEKRETÄRI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Sekretäriuudised igal nädalal enda postkasti.

Sekretär.ee toetajad:

Enimloetud
Laura Tahk
Laura TahkSekretar.ee toimetajaTel: 53 444 071laura@sekretar.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanSekretär.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee