11. märts 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Abi ettevõttele, kes soovib leida sobivaid töötajaid

Milline peab olema üks korralik värbamiskuulutus, millal ja kuidas kasutada tööotsija ankeeti, kuidas viia läbi tööotsijaga intervjuud, koostada ametijuhendit, hinnata töötajat katseajal ja selle lõpus? Vastused ja näidised leiab Äripäeva teabekirjastuse dokumendinäidiste käsiraamatust.

Eelmisel nädalal ilmunud käsiraamatu lisa annab abikäe kõigile ettevõtjatele, kel on plaanis sel aastal uusi töötajaid värvata. Päris tihti tunnistatakse, et vaatamata tõsisele ja põhjalikule konkursile sobivat inimest firma siiski ei leidnud. Selle olukorda vältimiseks peaks abiks olema kutsesobivuse hindamine. Kuidas ja millisel kujul seda läbi viia, saab lugeda käsiraamatust.

Mõnel juhul tasub ettevõtetel kasutada tööotsija ankeeti. Kuna CV-de kvaliteet on tihti ebaühtlane või vajalik pole sealt leitav, tekitab värbamisprotsess palju lisavaeva või ei vasta ootustele. Ühtse ankeedi alusel saab just sellist infot, mida ettevõttel on vaja.

Dokumendinäidiste käsiraamatust leiab üle 250 kvaliteetse eesti- ja ingliskeelse näidis koos juristide kommentaaridega. Teemad, mille kohta leiab iga ettevõte vajalikud näidised, on müük, kinnisvara, logistika ja eksport, töövõtt, kasutusse andmine, võlgade sissenõudmine, intellektuaalne omand, kohtudokumendid, asjaajamine, arhiivindus ja personalitöö.  Käsiraamatu sisu ja autorite kohta leiab infot siit.

Autor: Kaire Uusen, Tiive Murdoja

Jaga lugu
Sekretar.ee toetajad:
Elis VaiksaarSekretar.ee ärijuhtTel: 5613 9851
Cätlin PuhkanSekretär.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700