7. mai 2015
Jaga lugu:

Osale tööturu- ja palgauuringus ning võida auhindu

Osale Kevad-Suvi 2015 küsitluses.  

7. mail algab Palgainfo Agentuuri ja partnerite igakevadine tööturu- ja palgauuring, milles on oodatud osalema nii töötajaid kui ka tööandjaid. Seekord on uuringu fookuses tööandja maine ja töötajate sisemine motivatsioon. Uuringus osalejate vahel loositakse 5. juunil välja hulgaliselt auhindu.

Uuringu küsimustikule saab vastata Palgainfo Agentuuri veebis eesti ja vene keeles maikuu jooksul, esmased tulemused avaldatakse 18. juunil 2015. Osalemine uuringus on tasuta, samuti on uuringu tulemused ja töötasude andmebaas ametirühmade lõikes osalejatele tasuta saadaval. 

„Tööturu olukorra, töötasude ning palgaootuste muutuste kõrval uurime lähemalt, mis muudab tööandja atraktiivseks ning milliste tunnuste järgi valivad töötajad endale töökoha,“ ütles Palgainfo Agentuuri juht ja analüütik Kadri Seeder.

Uuringupartneri ja tööandja turunduse agentuuri Brandem juhi Paavo Heili sõnul pööravad organisatsioonid palju tähelepanu välistele sihtgruppidele, näiteks klientidele, aga oma töötajad jäävad pahatihti tähelepanuta. „Töötajatelt unustatakse küsida, mis on nende jaoks oluline. Küsitlus selgitab välja, millised tegurid määravad tööandja hea maine töötajate silmis,“ lisas Heil.  

Töötajate sisemist motivatsiooni ehk tööindu on uuringupartneri Flowtime juhi Klaas-Jan Reincke sõnul keeruline kujundada, kuna töötaja otsustab igal hommikul, kas täna tööle pühenduda või mitte. Uuring otsib vastust küsimustele, milliseid eeldusi innukuse tekkimiseks on vaja ja millised sisemise motivatsiooni tegurid enim töö tulemusi mõjutavad.

Palgainfo Agentuur küsitleb tööandjaid ning töötajaid kaks korda aastas – kevadel ja sügisel. Tavapäraselt osaleb küsitluses üle 300 organisatsiooni esindaja ning ligi 16 000 töötajat, mis teeb uuringust kõige suurema tööturu- ja palgauuringu Eestis. 

Otselingid:

Uuringu ankeet tööandjale 

Uuringu ankeet töötajale ja tööotsijale 

Uuringus osalejate vahel loositakse välja Noorus Spa Hotel puhkusepakett, tööandja turunduse teenus Brandemilt, Raudsilla Matkakompleksi kasutus, Prisma Peremarketi kinkekaardid ning Oriflame kinkekotid. Lisaks saavad kõik vastajad Äripäeva väljaannete tellimused.

Uuringu partnerid on Eesti suurim tööportaal CV Keskus, tööandja turunduse agentuur Brandem, töötajate sisemise motivatsiooni arendamisega tegelev Flowtime, lühiajalist töötamist toetav tööportaal GoWorkaBit, personalitöö teenuseid pakkuv HR factory, Tartu Ülikooli majandusteaduskond ja Eesti Üliõpilaskondade Liit. 

Lisainfo uuringu leheküljelt.

Jaga lugu:
Seotud lood
SEKRETÄRI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Sekretäriuudised igal nädalal enda postkasti.

Sekretär.ee toetajad:

Enimloetud
Laura Tahk
Laura TahkSekretar.ee toimetajaTel: 53 444 071laura@sekretar.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanSekretär.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee