Autor: Sekretär.ee • 28. märts 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Taksode kasutamine muutub ettevõtetele lihtsamaks

Foto: Taxify
Taxify avas innovaatilise Business teenuse äriklientidele, mille abil saab määrata, millised töötajad saavad antud teenuse kaudu sõitusid teha. Lisaks on võimalik näha tehtud sõitude ülevaadet, kus kajastub ka sõidu põhjus ja trajektoor.

Teenus on välja töötatud koostöös firmadega, kus taksosid kasutatakse nii ärisõitudeks, õhtuses vahetuses töötavate töötajate koju transportimiseks kui ka klientide sõidutamiseks. Business teenuse esimesed pilootkliendid on Transferwise, Swedbank, Telia, Eesti Ekspress, Postimees ja Statoil.

“Taxify pakub ärikliendile kogu Baltikumis 3500 kindla kvaliteediga taksot, mis tagab kiireima võimaliku takso saabumise aja. Firma töötajal on võimalik valida erineva hinnaklassiga autode vahel, millest tekib märgatav hinnasääst ja kuu lõpus on võimalik tasuda ühe detailse koondarvega” selgitas teenuse eeliseid Taxify arendusjuht Martin Villig.

Taxify on taksode tellimise platform, mida kasutab 3200 taksot Eestis, Lätis ja Leedus. Sõitu alustades saab klient valida sobiva maksemeetodi - sularaha, pangakaardi või Business makse ja sobiva hinnatasemega auto. Taksofirmade poolt pakutud lepinguse ärikliendi teenusega on Taxify uuel Business teenusel mitmeid erinevusi ja eeliseid.

Teenust kasutav ettevõte saab ligipääsu Business Dashboardile, kus saab ise määrata, millised töötajad saavad Taxify Business teenuse kaudu sõitusid teha. Võimalik on näha tehtud sõitude ülevaadet, kus kajastub ka sõidu põhjus ja trajektoor. Takso tellimine toimub Taxify mobiilirakenduse või veebiliidese Button kaudu. Viimane sobib hästi nii firma sekretäridele kui ka restoranidele, hotellidele ja ööklubidele, kus on vaja külastajatele kiiresti taksot tellida.

Teenus töötati välja koostöös ettevõtetega, kus töötajad kasutavad taksosid ärisõitudeks - näiteks sõidud kliendikohtumistele, lennujaama või komandeeringusse. Lisaks sõidutavad mitmed ettevõtted oma õhtuse vahetuse töötajaid koju, kui ühistransport enam ei sõida

Taxify teeb iganädalaselt igas linnas 35-50 autole puhtuse ja kvaliteedi ülevaatuse, et tagada teenuse püsivat kvaliteeti kõikide autode lõikes. Täiendavalt saavad kliendid iga sõidu lõpus 1-klikiga hinnata taksojuhti ja teenuse kvaliteeti.  Ettevõtte saab iga nädal kümneid tuhandeid hinnanguid ja kommentaare ja olulistele probleemidele reageeritakse sama päeva jooksul.

Taxify uut Business teenust saab kasutada Eestis Tallinnas, Tartus ja Pärnus ning teistes riikides Riias, Vilniuses, Prahas, Belgradis, Oulus ja Tbilisis. Taxify tavalist taksode tellimist saab lisaks kasutada Oulus ja Amsterdamis ning 3 linnas Valgevenes.

Taxify on Eestis 2013. aastal asutatud tehnoloogiaettevõte, mis tegeleb takso tellimise mobiilirakenduste arendamisega. Taxify tegutseb tänaseks kaheksas riigis, firmas töötab 40 inimest ja rahvusvaheliseks laienemiseks on kaasatud 1,5 miljonit eurot investeeringuid.

Lisaifno Taxify Business.

Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Cätlin PuhkanSekretär.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700