Autor: Elis Vaiksaar • 30. november 2021

LÄKS LAHTI! Algas registreerimine konverentsile Sekretäride päev 2022!

Mul on suur rõõm teatada, et järgmise aasta 6. aprillil toimub järjekordne bürootöötajate pidupäev – Sekretäride päev 2022. Sel korral toimub meeleolukas konverents Tallinna kesklinnas asuvas pika ajalooga Original Sokos Hotel Virus.

Selle aasta kava iseloomustavad märksõnad: kasulik, praktiline ja uuenduslik. Võtsin arvesse võimalikult paljusid bürootöötajate soove ning noppisin välja sealt kõige paremad palad.

Millised esinejad ja teemad sind sel korral konverentsil ootavad?

Suured sammud õnnelikuma elu poole

Muusik ja koolitaja ning kahe poja ema Sandra Vabarna võtab pisidetailideni lahti sammud, mis aitavad sul liikuda uute harjumusteni, et elada veelgi täisväärtuslikumat ja õnnelikumat elu. Lisaks tutvustab ta põnevat nippi, mis inimese igapäeva esmapilgul täiesti tagurpidi keerab – kella viie klubi.

Uus innovatiivne lahendus personaliuuringutes

Motichecki juht Martin Rajasalu tutvustab uut innovatsioonilist personaliuuringute lahendust Moticheck. Vastab küsimustele: miks pole mõtet teha personaliuuringuid iga kuu või kord kvartalis?; kuidas muuta personaliuuringud väga kasulikuks, lihtsalt mõistvaks ning kergesti kasutatavaks?; mis peaks olema personaliuuringute peamine eesmärk ja miks?; mis on täpsemalt Moticheck ning kuidas see töötab?

Sekretäride päev 2022

6. aprill 2022

Original Sokos Hotel Viru

Loe lähemalt siit.

Ürituste korraldamine

Hype agentuuri innovaator, leiutaja ja YES-man Neeme Kari võtab pulkadeks lahti punktid, mis tagavad ürituse sajaprotsendilise õnnestumise. Ettekandele lisab vürtsi näidetega elust enesest, milliste „ämbritega“ on ta aastate jooksul üritusi korraldades silmitsi pidanud seisma.

Töötaja isikuandmete kaitsmise ohud ja võimalused

Indrek Keis annab oma ettekandes hea ülevaate sellest, millega peab tööandja arvestama töötaja isikuandmete kogumisel. Lisaks vaatame koos temaga läbi organisatsioonide erinevate profiilide andmetöötlusega kaasnevad riskid, võimalused ning Indrekul on plaanis tuua ka mõned praktilised näited elust enesest.

Etikett

Eesti Vabariigi Presidendi Kantselei protokolliosakonna juhataja Riina Aasma tutvustab meile etiketireegleid, mis kehtivad meie riigi ühes olulisemas majas. Toob näiteid etiketiga seotud reeglitest, millesse võib suhtuda natuke vabamalt ning reegleid, mille suhtes kindlasti eksida ei tohi.

Eelmiste aastate osalejad on öelnud:

„Konverents, kus aeg lendab, igavus puudub ning esinevad väga inspireerivad kõnelejad.“

„Kuulamapanevad esinejad.“

„Maitsev toit, hea asukoht ning inspireerivad esinejad.“

„Suurepärane ajakavast kinnipidamine. Hea eeltöö ning suurepärane lahendus küsimuste küsimisel.“

„Erinevad põnevad esinejad.“

„Ladus korraldus, tehniline pool, toitlustus.“

„Erilised ja põnevad esinejad, väga hea organiseerimistöö!“

„Kõik meeldis. Ootan seda iga-aastast üritust alati väga.“

Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Cätlin PuhkanSekretär.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700