Autor: Kingston • 16. detsember 2021

Reklaamkingituste populaarsemaid näited aastal 2021 ja 2022

Detsembri lõpp on hea aeg teha tagasivaadet möödunud aastale ning anda ülevaade möödunud aasta turundusmaastikust äri- ja reklaamkingituste valdkonnas. Oleme koostanud ülevaate meie enim müüdud toodetest ja räägime põgusalt ka järgneva aasta trendidest, mis näeme aina populaarsust koguvat.

Järgnevalt toome esile meie selle aasta kõige populaarsemad tootegrupid ja tooted äri-ja reklaamkingituste maailmas.

- Riided – kvaliteetsed firmariided domineerisid ka sellel aastal meilt tellitavate toodete edetabelis. Tegime nii t-särke, fliise, polosid kui ka külmemateks ilmadeks sooje parkasid ja jopesid. Oluline firmariiete tellimiseks on eesmärk kasutusel. Firma riietel on mitmeid kasutusvõimalusi. Tihti kasutatakse firmariideid vormiriietusena, mis aitab luua ühtse kollektiivi tunnet. Samas võib kasutada t-särke ja dressipluuse motivatsiooniüritustel kingitustena või töötajate vaheliste meeskondade loomiseks. Mida kvaliteetsem toode ja vingem disain seda kindlam on ka see, et riideese leiab kasutust ka töövälisel ajal, mis on hea firma reklaamimise võimalus.

- Joogi- ja sööginõud – kontorid avasid end taas ning personaliseeritud termosed, termokruusid ja lõunasöögikarbid olid väga menukad tooted. Korduvkasutatavad söögi- ja jooginõud on kestev kingitus, mis leiab kindlasti kasutust igapäeva elus. Kuna looduse hoidmine on üks meie argipäeva osa siis korduvkasutatavad nõud on hea viis algust teha, et vähendada ühekordse plastiku tarbimist. Endale tooteid valides tuleks lähtuda materjalidest. Erinevatel materjalidel on oma plussid ja puudujäägid. Näiteks klaas pudelid võivad olla pisut raskemad kui ümbertöödeldud plastikust või roostevabast terasest pudelid. Kui on tegemist tootega, mida igapäevaselt kaasas kantakse võib see olla oluline faktor tootevalikul. Ei saa ka unustada kruuse, mis on kõige klassikalisem firmameene ja ei lähe kunagi moest välja. Isikulised tarbeesemed kontoris aitavad vältida ka segadust, kellele söögikarbid, pudelid või kruusid kuuluvad.

- Personaliseeritud tekstiil – Siinkohal peame silmas tarbetekstiili nagu pleedid, tekid, köögirätikud, pajakindad, saunalinad ja sprodirätikud. Need tooted on aina enam populaarsust koguvad kingitused. Kindlasti on üheks suureks põhjuseks see, et inimesed veedavad rohkem aega kodus. ning Mõeldes oma tervisele ja heaolule, ei ole midagi mõnusamat külmal talvel või sumedal suveõhtul kui ennast kvaliteetse pleedisisse keerata ja aega iseendaga või sõpradega nautida. Seega nägime sellel aastal, et firmad panustasid nii koostööpartnerite kui ka töötajate heaolusse sellel viisil, et kinkida neile meeldejääv, kasulik ja praktiline kingitus. Turundustootena on sellised kasulikud meened väga efektiivsed, sest leiavad laialdast kasutust.

Mida toob aasta 2022?

Firma kingitused on hea viis paista silma oma klientide ja koostööpartnerite seas. Samamoodi näitavad need hoolivust töötajate seas ning on hea viis luua sõralikku, toetavat ja positiivset töökeskkonda. Kingitus, mis tekitab positiivse emotsiooni on kõige lihtsam viis jääda meelde oma äripartneritele ja klientidele. Järgnevaks aastaks pakume välja paar märksõna, mida jälgida oma turundustoodete valikul ja tellimisel.

- Kestvad kingitused: Loodussäästlikus kogub aina tuure kõikidel rinnetel, sealhulgas ka äri-ja reklaamkingituste valdkonnas. Meie tootevalik laieneb pidevalt uute meenetega, mis on ökoloogilised ja jätkusuutlikud. Toodete tootmisel kasutatakse aina rohkem taaskasutatud materjale ning trükitehnoloogiad ning värvid arenevad pidevalt, et vähendada trükitööstuses tekkivat looduse reostust. Kinkstoni koostööpartnerid on esirindel tehnoloogiliste muudatuste vallas ja soovime enda klientidele pakkuda parimaid loodussõbralikke lahendusi firma kingitusteks.

- Isikupärane disain: Olenemata toote tüübist kas on tegu pastapliiatsi või rannatooliga tuleb läbi mõelda oma turundustoote kujundus. Firmade isikupärasus on aina enam populaarsust koguv trend, mis on vajalik, et eristuda tuhandete teiste seast. Lisaks on firma „merch“ ehk logo ja sümboolikaga tooted üks tuluallikas, mida aina enam kasutatakse. Brändi isikupära on oluline, et välja paista. Üks viis kuidas seda kujundada on pakkuda tooteid ja meeneid, mis peegeldavad firma väärtusi ka laiemale publikule.

Lõpetuseks

Kinkstoni moto on „kujutlusvõime on piir, aitame sul seda ületada“ ehk meie professionaalsed projektijuhid on võimelised ellu viima teie ideid ja aidata firmameened viia järgmisele tasemele, et pakkuda Teile parim lahendus, olla meeldejääv firma ning tõsta teid esile konkurentide seas. Soovime, et kõigil tuleks edukas uus aasta!

www.kinkston.ee

Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Cätlin PuhkanSekretär.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700