Autor: Sekretär.ee • 28. mai 2021

Pealkiri ja pöördumine ametikirjas

Üks kvaliteetne ametikiri algab korrektsest pealkirjast ja pöördumisest. Kuidas nende puhul mitte omadega rappa joosta?
Foto: Pexels

Pealkiri

Mida lühem ametikirja pealkiri on, seda parem. Samas peab see olema piisavalt sisukas, avades sellega üldistatult kirja põhisisu. Pikemad pealkirjad vormista mitmele reale selliselt, et pealkiri ei ületaks lehe keskjoont.

Näide:

Võlgnevuse meeldetuletus,

kompromissettepaneku tegemine

Veebiseminar: Kuidas kirjutada selget ja korrektset (e-)ametikirja?

15. juuni

Osta pilet SIIT!

Pöördumine

Soovi korral kirjuta pealkirjast rida-kaks allpool pöördumine. Soovitatavalt kasuta viisakusvormelit (täispikalt välja kirjutatult). PS! Pöördumises ei kasutata lühendeid, adressaadi eesnime ega lõpus kirjavahemärke v.a soovi korral hüüumäk.

Näited:

Lugupeetud proua Mesi

Austatud härra Kask!

Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Cätlin PuhkanSekretär.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700