(Sisuturundus) 8 parimat reklaamtoodet klientidega sideme loomiseks

Parimad reklaamtooted kliendilojaalsuse tekitamiseks
Parimad reklaamtooted kliendilojaalsuse tekitamiseks

Reklaamtoodete abil turundamine aitab teie brändi märgata ja tulevikus ära tunda. Kuivõrd elustiil liigub järjest rohkem vähemate asjade ja minimalismi poole, ei soovi inimesed tavaliselt alles hoida neid esemeid, mida nad ei kasuta.

Seega on oluline, et teie ettevõtte reklaamkingitused oleksid kasutatavad, ihaldusväärsed ja tahetud. Kui soovite pakkuda oma klientidele häid ja kasutatavaid reklaamtooteid, mõtelge oma sihtrühma peale – kes need tooteid saab ja mida nad tegelikult vajavad? Kui suudate neile küsimustele vastata, siis leiate tõenäoliselt oma ettevõttele ka sobiva reklaamtoote.

Esmase kontakti loomiseks mõeldud reklaamtooted on väga olulised, sest nende abil saab potentsiaalne klient esmamulje teie ettevõttest. Seega peaks kingitav ese olema selline, mis jätab kliendi mällu sügava jälje. Kuid enne, kui te esimese kontakti loomiseks kindlat toodet välja valima hakkate, jätke meelde, et selle toote põhieesmärk on teie brändi promoda, seega peaks see olema midagi sellist, mis võimaldaks teie logo või brändi kerge vaevaga reklaamida.

Inimesed loovad reklaamtoodetega emotsionaalse sideme ja ettevõtted lõikavad sellelt kasu. Igal ettevõttel peaks olema oma eriline reklaamtoode. Vahet ei ole, kas kasutate firmakingitust esmamulje jätmiseks või olemasolevate klientide tänamiseks, igal ettevõttel on vaja tooteid, mis nende sihtgrupi õnnelikuks teeks.

Neli tüüpi reklaamtooteid, mis inimestele meeldivad:

1. Erakordne toode väikese üllatusega – inimestele meeldib saada asju, mis on ainulaadsed, innovaatilised ja mille olemasolust nad enne midagi ei teadnud. Kindlasti võtab selliste asjade peale tulemine palju aega, kuid selliste toodete mõju teie klientidele kestab väga kaua.

2. Läbimõeldud tooted – tavaliselt meeldivad inimestele asjad, mida nad päriselt kasutada saavad. See jätab mulje, et te ei tellinud nende jaoks kingitust, mida internetis esimesena nägite, vaid tegite natuke eeltööd, et oma klientidele parimat toodet pakkuda. Kasutatavate toodete hulka kuuluvad joogipudelid, huulepalsamid, reisikohvrid, vihmavarjud, akupangad, t-särgid, nokamütsid, stressipallid, helkurid, võtmehoidjad jms.

3. Kõrge väärtusega tooted – ese, mida teie klient korduvalt kasutada saab, võib osutuda teie parimaks reklaamtooteks. Tänapäeval on suur nõudlus tehnoloogiaga seotud tarvikute järele. Inimesed kasutavad akupankasid, kõrvaklappe ja mälupulki peaaegu iga päev, seega need meeldivad klientidele. Need tooted on kasutatavad ja vajalikud, seega ei viska neid keegi minema.

4. Huvitavad tooted – inimestele meeldib teilt kingiks saadud huvitavate ja ainulaadsete toodetega eputada. Reklaamkingitus peaks olema selline, et iga kord, kui teie klient seda kasutab, näeksid teda ümbritsevad inimesed seda. Teie kliendile meeldivad kindlasti head, innovaatilised ja kauakestvad tooted. Jaeturul olevad brändid sobivad reklaamtoodeteks hästi, sest teie juba teab ja usaldab seda.

Selleks, et ärikingituste mõju suurendada tuleks valida ainulaadsed, kuid samas vajalikud esemed, mis leiaksid ka kasutust. Samuti tuleks arvestada, et eesti- ja venekeelne auditoorium erineb märgatavalt kingieelistuste poolest. Tasub meeles pidada, et tulemasinaid ja tuhatoose ei peeta enam headeks firmakingitusteks. Selleks, et teie ettevõte klientidele meelde jääks, soovivad nad näha midagi silmapaistvat. Õnneks on tänapäeval palju firmasid, kes ettevõtetele erinevaid innovaatilisi ärikingitusi pakuvad.

Firmameened loovad klientide kujutluses teie ettevõttest hea mulje. Nende tähtsust silmas pidades oleme kirja pannud rea kõige silmapaistvamaid ja innovaatilisemaid esmakontakti loomiseks mõeldud firmakingitused:

1. Juhtmevabad kõrvaklapid (Bluetooth-kõrvaklapid) – kes ei sooviks endale juhtmevabu kõrvaklappe? Neid kasutavad kõik vanusegrupid ja need teevad lihtsustavad elu, kuna neid on kerge kaasas kanda. Ja muidgi saab kõrvaklappidele suurepäraselt trükkida teie ettevõtte logo.

2. Nutikäevõru – see näeb hea välja ja seda saab mälupulgana kasutada. See paindub hästi ja seda on mõnus käe ümber kanda. Teie klientidele kindlasti meeldib selline kingitus, sest selle mälupulga maht on suur ja käevõru saab tellida erinevates toonides. Sobilik eelkõige tehnoloogiasõpradest klientidele.

3. Veekindel Bluetooth-kõlar – sobib kasutamiseks vannitoas, kartmata, et kõlar kuidagi kahjustada saaks. See kõlar on kasutatav, kui soovite mängida muusikat ükskõik millisest Bluetoothi ühendusega telefonist, süle- või tahvelarvutist. Samuti saab selle abil kõnesid vastu võtta. Suurepärane kingitus olulisele kliendile.

4. Kosmeetikatooted nagu huulepalsam, kreem või ka kosmeetikakotike – vahel kliendid ei soovigi ägedaid reklaamtooteid, vaid hoopis midagi, mida nad väga vajavad, midagi kvaliteetset, mis aitab neil end hästi tunda. Sellised reklaamkingitused sobivad ettevõtetele, kellel on väga palju kliente.

5. Heaolutooted – kuivõrd tänapäeval on tervislik eluviis inimeste jaoks väga oluline, hindavad nad heaolutooteid väga kõrgelt. Kui teil on tervisekeskus, trenniklubi või kliinik, siis on heaolutooted teie jaoks ka parimad firmakingitused. Võite kinkida oma klientidele masseerijaid või stressipalle.

6. Arvutikotid – võite kinkida oma klientidele stiilse koti, mis on piisavalt suur, et selles ka sülearvutit kanda. Selline kott peab olema vastupidav ja kauni kujundusega. Tänu eemaldatavale ja reguleeritavale õlarihmale, on selline kott reisides lausa asendamatu.

7. Ainulaadsed kookospähklist tehtud kõlarid – need kõlarid ei jäta teie kliente kindlasti külmaks. Kuigi need näevad välja nagu kookospähklid, on need tegelikult kõlarid. Nende helikvaliteet on suurepärane ja need on juhtmevabad. Kõlarid on ülimalt kompaktsed, mahuvad teile pihku ja on seetõttu lihtsasti kaasaskantavad. Hea reklaamtoote teeb neist see, et saate neile kenasti oma logo peale graveerida. Valige vaid stiilne pakend ja oletegi oma klientide üllatamiseks valmis.

8. Nutikindad – külmade ilmade tulekuga võivad just need kindad olla teie kliendile suurepäraseks kingituseks. Soojendage klientide käsi ja laske neil samal ajal nutivahendit kasutada. Kinnaste sõrmeotsad on tehtud spetsiaalsest materjalist, mis lubab kindakandjail muretult telefoni või tahvelarvutit kasutada. Kindaid on mitmes värvitoonis ja erineva tegumoega.

Loe põnevatest ja elumuutvatest tulevikutoodetest artiklitest „Miks on firmakingitustel müügilehtris oluline koht“, „Tulevased targad firmakingitused on IoT-tooted“, „Miks iga ettevõtja peaks rohkem kasutama ärikingitusi?“, „Lähitulevikus pakub parimaid reklaamtooteid tehisintellekt“ , „ Kuidas firmakingitused suurendavad teie brändi väärtust?“ või vene keeles SIIT.

Häid ideid kingituste valimise kohta saab veel sellistest lugudest:

„Kuidas valida reklaamkingitus, mida palju kasutatakse ja märgatakse“

„Nipp, mis aitab reklaamkingituste tellimisel säästa aega ja raha“

„Miks on igal ettevõttel vaja töötajate kingituste programm?“

„Kuidas mõõta reklaamkingituste tasuvust?“

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Sekretäri sotsiaalmeedias

RSS

Peopaik

Viljandi Pärimusmuusika Ait

Viljandi Pärimusmuusika Ait on mõnus koht, kuhu tulla kontserdile, loengusse, seminarile, konverentsile, tähtpäevi pidama ning vaadet ja õhkkonda nautima. Asume Viljandi südames, Viljandi Lossimägedes ja 360-kraadine postkaardivaade on hinna sees.

Pidupäev Kuulsaalis

Pane pidu veerema Kuulsaalis! Lõbus ajaveetmine ja mõnusad söögid-joogid muudavad Sinu pidupäeva kõigile meeldejäävaks!

Küsitlus

Kuidas Sinu firmas suvepäevi peetakse?

  • Kahepäevased suvepäevad linnast eemal
    28%
    28%
  • Ühepäevased suvepäevad linnast eemal
    17%
    17%
  • Meeskonnaüritus töökoha lähedal
    10%
    10%
  • Suvepäevi ei peeta
    45%
    45%

Valdkonna tööpakkumised

Uudised

Teabevara