Karastusjookidega tegeleva ettevõtte Coca-Cola HBCs hetkel alaealisi tööl ei ole, küll aga palju motiveeritud noori.
Avalike suhete juhi Piret Jaaksi sõnul on noore värbamise puhul olulisim aspekt see, millised on noore inimese suhtumine ja väärtushinnangud. Jaksi sõnul sobivad kogenematutele ning praktikata noorele esialgu väiksema koormusega praktilised töökohad. “Meie ettevõte pakub noortele ka praktikohti, kust inimesel on heade töötulemuste korral võimalik põhitöökohaga tööle saada, “ rääkis Jaaks.
Avalike suhete juhi sõnul on üsna tavapärane, et noori kes on mitmel järjestikusel suvel ettevõttes tööl käinud hiljem alaliselt tööle vormistatakse.
"Meie Baltikumi finantsanalüütik, kes esialgu finantsosakonnas praktikandina oma teadmisi proovile pani töötab nüüd analüütikuna juba mitmendat aastat. Või Baltikumi kompensatsiooni ja soodustuste alljuht, kes käis suvel personaliosakonnas oma praktikatööd tegemas, hiljem tuli ettevõttesse koolitusmeeskonda Baltikumi tasandil koolituste koordineerimise ametisse ja nüüd on liikunud rohkem analüütilise ja numbrilist võimekust nõudvale töökohale. Neid näiteid võiks tuua veelgi,” rääkis Jaaks.
Edukal kandidaadil on reaalsed ootused
Tema sõnul on noored väga särasilmsed ja innustatud tööjõud. Tööle värbamise puhul mängib rolli noore suhtumine töösse ja töötegemisse ning omandatud teadmised ja oskused. Samuti motiveeritus.
“Nii nagu iga kandideerija puhul võivad ka noorte puhul saada takistuseks ebarealistlikud ootused. Inimeste, meeskonna juhtimine ei olegi nii lihtne, kui paljud julged noored kipuvad alguses ekslikult arvama ning võivad enda kogemust üle hinnata,” märkis Jaaks.
Autor: Urve Vilk, Hille Tressum