Teine, ja ilmselt olulisem muudatus seisnes selles, et stuudio juhtidel oli nupukust vabanenud animaatoreid, keda nüüd läks vaja oluliselt vähem, mitte koondada, vaid suunata tegelaskujude emotsionaalsust ja tõetruudust arendama. Oleks võinud nad ju lahti lasta, kulusid vähendada ja seega kasumit suurendada?
Pixar valis teise tee - kui panna nende toodetud Shrek kõrvuti näiteks Disney stuudio toodetud Lõvikuningaga, siis on erinevus üüratu - esimene on tõetruu 3D-film, kus tegelastel on emotsioonid ja miimika nagu Sinul ja minul, aga teine on ikka "vana multikas". See läbimurdeline viis animafilme toota oli põhjus, miks valdkonna hiiglane Disney valdkonna kirbu Pixari (kes enne seda uuendust peamiselt reklaamklippe ja muud taolist tootis) pikkadeks aastateks oma strateegiliseks partneriks võttis - koostöö, muide, kestis nii kaua, kui Pixar sellest loobus.
Seega, kui võtad kasutusele uue tehnoloogia, metoodika või protsessi, siis ära kasuta esimese tulemuste parandamise vahendina võimalust inimesi koondada, vaid vaata, kas vabanenud aja arvelt saab teha veel midagi ekstra-kihvti, mis võimendab uuenduse kasu mitmekordseks.
Autor: Signe Sillasoo, Indrek Maripuu