1. september 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kuidas uus idee kindlamini mitte teoks teha

Laenan seekordse postituse refereeringuna Seth Godinilt, mitme hea raamatu autorilt ja nutikalt marketingitegijalt.

Kui sinu ette satub uus idee, siis kas sa:

Kaalud selle rakendamist enne kui sellest saadavat võimalikku kasu?

Pöörad tähelepanu pigem võimalikele ebamugavustele vähestele kui kasule paljudele?

Kirjeldad kui hästi on asjad praegu?

Paned kahtluse alla muutuse väljapakkuja usaldusväärsuse, kogemuse, autoriteedi?

Keskendud pigem sellele, mis võib minna untsu kui sellele, mis võib minna hästi?

Keskendud lühiajalisele kulule, mitte pikaajalisele võimalikule tulule?

Võitled staazhiga välja teenitud hüvede eest?

Rõhutad kiiremate asjade olulisust, tuleviku hinnaga?

Võrdled seda, mis sul praegu on hästi sellega, mis võib tulevikus halvasti minna?

Kui vastus on “jah” (või mitu “jah-i”), siis… nojah, tead isegi... 

 

Autor: Urve Vilk, Raimo Ülavere

Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Cätlin PuhkanSekretär.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700