8. aprill 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

CM: Firmaüritus on võimalus energia koondamiseks

Blueforce on uus tegija ürituste korraldamise ja üritusturunduse valdkonnas. Uurisime Blueforce loominguliselt juhilt Tiit Palult, kuidas nende teenus eristub teistest firmaürituste teenuse pakkujatest.

Blueforce on uus tegija ürituste korraldamise valdkonnas. Kuidas eristada teid teistest firmaürituste teenuse pakkujatest?

Meil on tugev teatrikogemus. See tähendab, et meid huvitab alati lugu ja sõnum. Samuti pöörame erilist tähelepanu teostuse kvaliteedile ja esinejate valikule. Ka väikse kollektiivi lõbusal väljasõidul või suure ettevõtte suvepäevadel peaks olema sees mingi kese, mis kannab ühistunde loomise ja hoidmise mõtet. See on see, mis meid selles töös huvitab.

Mis see võiks olla – see kese, mis mõtet kannab?

See võib olla ühise ilusa eesmärgiga  tegevus, millel on silmaga nähtav tulemus, mis jääb meelde: pildistamine, metsaistutamine, talgud. Samuti kohtumine eksperdiga, kes annab ülevaate oma huvialast ja seob selle laiema kontekstiga. Alati on huvitav leida endas uusi külgi ning kogeda isiklikku arengut läbi uute oskuste omandamise.

Teete koostööd tipp-psühholoogide ja näitlejatega. Mida see endast kujutab?

Tõepoolest, teeme koostööd Juhtimisteateriga, mis on juba üle kümne aasta tegelenud teatraliseeritud koolituste loomisega, mille juures kasutatakse teatri väljendusvahendeid. See on lõbus, õpetlik ja mitte kunagi tüütuks muutuv koolitusmeetod. Teater on teatavasti mäng, kus saab olukordi erinevalt läbi mängida ja katsetada. Juhtida saab nii enda kui teiste tundeid, ja sellest Juhtimisteater räägibki. Täpsemalt soovitan vaadata Juhtimisteatri kodulehelt www.juhtimisteater.ee

Kuidas võiks Juhtimisteater olla osaline firmaüritustel?

Juhtimisteater toimib põhimõttel, kus tellija annab lood, näitlejad töötlevad need stseenideks ja psühholoog selgitab ning juhendab. Stseene saab korduvalt, eri lahendustega läbi mängida ning arvestada sealjuures publiku soovidega. See tähendab, et publik saab näitlejaid kasutaded proovida talle tuttavates olukordades proovile erinevaid lahendusi ja strateegiaid. Juhtimisteatri võte on ka see, et vaataja saab soovi korral aktiivselt kaasa lüüa ning näitlejat asendades oma lahendusi ise ette näidata. Vajadusel saab rõhkusid panna avaliku esinemise, kehakeele, läbirääkimiste, tagasiside andmise jm aspektidele. See on õpetlik, efektiivne ja lõbus.

Kellega on Juhtimisteater koostööd teinud?

Aastate jooksul on Juhtimisteater koolitanud nii klienditeenindajaid kui keskastme- ja tippjuhte. Koolitajate hulgas on olnud Mare Pork, Heiti Pakk, Aavo Kokk, Mart Raik jt. Näitlejatena on kaasa teinud Jaan Rekkor, Peeter Oja, Piret Laurimaa, Priit Loog ja paljud teised. Juhtimisteatri koolitusetendused on olnud nii spetsiifiliselt ettevõtlusalased kui meelelahutusliku ja tujuloova suunitlusega. On tehtud nii terve-päeva-koolitusi kui lühikesi nn kickstarter´eid , mille ülesanne on käima lükata arutelusid ja maha võtta eelarvamuslikke tõkkeid. Materjal (lood) tuleb tellijalt, selle läbitöötamine ja teatriks muutmine võtab aega paar nädalat.

Kas korraldate ka tavapäraseid firmaüritusi?

Tellijate soovid on erinevad ja arvestame iga pakkumist kui võimalust eriliseks energia koondumiseks. Hea meelega näeksin, et iga firmaüritus on mitte „tava-„ vaid „eripärane“ ja kordumatu. Otsustav tegur on inimesed ja avatud olek erinevatele ideedele. Arenev loomemajandus pakub tohutult võimalusi eri kogemustest ja ideedest osasaamiseks.  Õnnestunud firmaüritus peaks tingimata uuendama emotsionaalset sidet inimeste vahel. Ja selleks sobib  just tavapärasest ümbrusest ja tavalistest mõttepiiridest väljumine.Oleme otsustanud, et ei soovi osaleda selliste ürituste korraldamises, kus tellija soovid piirduvad bravuurika õhtujuhi ja kahemehebändiga. Sellise komlepkti kokkusaamiseks ei peaks tegelikult üldse vahendajat otsima. Meid huvitab koostöö, sisu ja mõte.

Kuidas koostöö teiega välja näeb?

Kontaktile järgneb kohtumine ja ideede vahetus. Kui peamises on kokku lepitud, esitame stsenaariumi ja eelarve, sellele järgneb teostamise protsess, mille juures arvestame täiendavate muutuste ning pideva tagasisidega tellija ja kaastöötajate vahel.

Kuidas saab teiega kontakti?

Kodulehe www.blueforce.ee kaudu ja telefonil 5516556.

 

 

Autor: Tiive Murdoja, sekretar.ee

Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Cätlin PuhkanSekretär.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700