21. aprill 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

CM: Nutikad kirjasaatjad kasutavad Eesti Posti omnikanali võimalusi

Kasuta ärikirjade saatmiseks Eesti Posti nutikat e-teenindust, nii võidad aega ning hoiad kokku kirjade trükkimise, ümbrikustamise ja kande kuludelt.

E-teenindusest kirjade saatmine on lihtne, kiire ja mugav. Sina vormistad kirja ja laed selle koos saatja andmetega e-teenindusse üles ning  Sul pole enam vaja kirja printida, ümbrikustada, kirjutada ümbrikule aadressi, lisada marki ega ka seda postitada. Jäta see kõik Eesti Posti teha, nii säästad lisaks ajale ka raha, sest suurte koguste puhul saab Eesti Posti tehnoloogiatega printida soodsamalt ning lisaks  säilib Sulle ülevaade e-teeninduses selle kohta, kellele ja millise sisuga kirju oled saatnud.

Eesti Postil on Sulle pakkuda unikaalne omnikanalite võrgustik – kombineerides erinevaid teenuseid leiame just Sinu jaoks sobivaima lahenduse. Lisaks tavalisele kirjale saad vajadusel saata  e-tähtkirja või lisada kirjale juurde plastikkaardi või hoopis valida oma kirja jaoks eritrüki ja firma sümboolikaga ümbriku.

Üha populaarsemaks muutub ka plastikkaartide postiga kliendile koju saatmine. Saame pakkuda kaaskirja printimist, plastikkaardi pakendamist ümbrikusse ja kättetoimetamist. Kui meil ei õnnestu inimesele mingil põhjusel Sinu plastikkaarti üle anda, tagastame kaardi Sulle. Saad meilt elektroonilisel kujul täpse ülevaate, kellele ja millisel põhjusel me kaarti üle ei saanud anda.

SA Erametsakeskus hakkas Eesti Posti e-teenindust kasutama alates 1. veebruarist. „Selle otsuse juures oli väga suureks kaalukeeleks Eesti Posti võimalused dokumentide postitamisel,“ mainis SA Erametsakeskuse haldusüksuse juht Tiina Mitt.

Tiina Miti sõnul annavad kasutajad e-teenindusele vaid kiitvaid hinnanguid. „Kindlasti tasub ka teistel asutustel ja firmadel kaaluda Eesti Posti e-teeninduse teenuste kasutuselevõttu, sest elektrooniline asjaajamine hoiab kokku kulusid paberile, ümbrikele, markidele, printeri tahmale, elektrile ning töötajate töötasule ja maksudele,” lausus Mitt. “Kokkuhoitud aja ja raha saame panustada asutuse arenguks.”

Paberkirjad saad elektrooniliselt edastada e-teeninduse kaudu aadressil http://kirjakeskus.post.ee.

Vaata lähemalt, kuidas nutikalt kokku hoida: www.post.ee/nutikas_kirjasaatja

Autor: Tiive Murdoja, sekretar.ee

Jaga lugu
Sekretar.ee toetajad:
Elis VaiksaarSekretar.ee ärijuhtTel: 5613 9851
Cätlin PuhkanSekretär.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700