Kuid on ka lihtsam võimalus. Kuidas oleks, kui saadaks need kirjad lihtsalt paari hiireklikiga e-teeninduse kaudu? Lisaks soovitud aadressid ning unustaks kogu selle printimise, voltimise ja margistamise. Postkontorisse jalutamise asemel võib minna hoopis trenni või kohvikusse. Lisaks kõigele hoiaks veel ka firma raha kokku.
Omniva e-teeninduses on võimalik saata kirju Eestisse ja välismaale ning riigisiseseid tähtkirju ja e-tähtkirju. Omniva prindib kirjad välja, paneb need ümbrikusse ja viib kohale. Vastavalt vajadusele saab valida, kas kiri viiakse saajale postkasti, antakse üle füüsilise allkirja vastu või digitaalse allkirja vastu.
Kui tavalise ärikirja hind tõusis jaanuaris 5%, siis elektroonilise kirja hind jäi endisele tasemele. Seega on see lisaks mugavusele ka odavam viis kirju saata. Seetõttu ei olegi ime, et posti teel saadetavatest ärikirjadest vormistatakse juba enam kui pooled Omniva e-teeninduses. Kulude kokkuhoiu saab ise välja arvutada aadressil www.omniva.ee/ad/kalkulaator.
Omniva e-teeninduses saab ka kiirelt kontrollida, kas kiri on juba välja saadetud või vastu võetud ning millisele aadressile see toimetati. Vajadusel saab sama kirja paari hiireklikiga uuesti välja saata. Nii on pidev ülevaade väljasaadetavast postist
Omniva e-teeninduses kirjade vormistamine on lihtne ja selle võimaluse kasutuselevõtmine ei nõua erioskusi, investeeringuid ega lisaprogramme. Piisab ligipääsust arvutile või nutitelefonile ja internetile. Mõne minutiga on võimalik e-teeninduses leping sõlmida ja koheselt kirjad teele saata.
Selline kirjade saatmine on sama turvaline, kui internetipangas toimetamine. Võib olla kindel, et võõras silm kirjade sisu ei näe, kuna kogu protsessi käigus tegelevad nendega masinad.
Unusta printimine, voltimine ja margistamine. Naudi elu ja jäta need tüütud tegevused Omniva tarkade masinate hooleks.
Vaata lisaks:
www.omniva.ee/ari/kiri/elektrooniline_uleandmine
Vaata, kuidas teha mitme tunni töö ära paari klikiga:
https://www.youtube.com/watch?v=KBmvepiwGe0
_________________________________________________________________
Content Marketing (CM) ehk sisuturundus on moodne trend kogu maailmas, mille läbi ettevõtted tutvustavad oma parimaid kogemusi, tooteid ja teenuseid. CM artikkel lähtub alati artikli eest tasunud kliendi huvidest ning seal sisalduva info tõesuse eest vastutab klient.
Autor: Tiive Murdoja, sekretar.ee