9 oktoober 2017

Kuidas paberkirjad välja saata, kontorist lahkumata?

Saada kirjad välja iseteenindusest  Foto: shutterstock

Kuidas paberkirjad välja saata, kontorist lahkumata? Kuigi enamus infot liigub täna juba e-kirja teel on siiski vahel vaja kirju ja dokumente saata paberkandjal nii Eestisse kui välisriiki. Selleks tuleb varuda ümbrikuid, kirjad valmis kirjutada ja välja printida ning need postkasti või postkontorisse viia. Kuidas aga saaks seda kõike teha kiiresti ja mugavalt, kontorist lahkumata?

Saada kirjad välja iseteenindusest

Kirjakeskusest saab kirju saata nii, et Sina saadad failiga kirja sisu ja saaja kontaktid ning seejärel kiri prinditakse, ümbrikustatakse ning pannakse saaja poole teele. Lisaks sellele, et jääb ära hulk tülikat tööd on ettevõttel edaspidi alati ülevaade, millise sisuga ja kellele on aja jooksul kirju saadetud. Sisestatud saajate aadressid ja kirjade sisu säilivad. Nii on sama sisu või aadressiga kirju edaspidi lihtne kopeerida.

Dokumendid tuleb üle anda allkirja vastu

Kirjakeskusest saad saata ka tähitud kirju, mis tähendab, et kiri antakse isikule üle tema isikut tõendava dokumendi alusel, allkirja vastu. Tähitud kirjade liikumist ja kättetoimetamist saad ise keskkonnast jälgida.

Olulisi dokumente saab saata ka e-tähtkirjana. Sellisel juhul liigub kiri saaja meiliaadressile ja saaja saab kirja avada vaid mobiil-ID või ID-kaarti kasutades. Kirja teekonda saab jälgida ja vajadusel hiljem selle avamist kellaajaliselt tõendada.

Saadetav info on konfidentsiaalne

Kirjad ja dokumendid prinditakse osakonnas, kus on vastavavalt isikuandmete töötlemisele kõrgendatud turvanõuded, tagades nii info konfidentsiaalsuse. Printimist ja ümbrikustamist teostavad spetsiaalsed masinad.

Kiri välisriigi koostööpartnerile

Kirjakeskuses saad kirja teele panna ka välisriiki, samamoodi nagu riigisiseseid kirju saates. Lähiajal lisandub võimalus saata välisriikidesse ka tähitud kirju.

 

Kirjade ja dokumentide mugavamaks saatmiseks on veel hulk võimalusi. Kui tundus huvitav ja sooviksid lisainfot siis võta ühendust kliendihaldus@omniva.ee või helista telefonil 664 3673.

Omniva puhul meeldib meile kiire reageerimine ja lahenduste leidmine. Kasutame igapäevaselt E-teeninduse Kirjakeskust, sest see on meie jaoks ajavõit. Me ei pea ise postkontorisse minema vaid saame arvuti tagant mõne hiireklikiga kirjad välja saata.

Kirjakeskuse kasutamine on lihtne, loogiline ning failide laadimine samuti mugav ja kiire. Eriti kasulik on aadressikontroll sisestamisel, mis ei lase vale sihtnumbriga kirja välja saata. Sellega hoiame kokku aega ja raha, kuna tagastatud kirju on vähem ja sihtnumbri paranduse eest ei pea ka maksma.

Oleme Omniva teenustega väga rahul, meie koostöö sujub ja soovitame Omniva E-teenindust julgelt ka teistele.

Ruth Zupping, Sotsiaalkindlustusamet

Meile meeldib, et Omniva proovib mõista meie äriprotsesse ja pakkuda meilesobivaid lahendusi. Probleemide puhul oleme alati saanud tuge, kõik olukorrad on lahendatud ja koostöö on olnud konstruktiivne.

ERGO poolt vaadatuna oleme rahul lahendusega, mis võimaldab klientidele saata kindlustuslepinguga seotud dokumente n-ö ühe klahvivajutusega. Erinevalt varasemast on meil nüüd võimalik ühe kliendi päevased dokumendid postitada kõik ühes ümbrikus ja mugav on ka dokumentide muutmine või lisamine.

Soovitame Kirjakeskuse kasutamist ka teistele, kuna see lahendus on aidanud meil tõesti kulusid kokku hoida.

Eha Vaher, Ergo kindlustus

Jaga lugu:
SEKRETÄRI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Sekretäriuudised igal nädalal enda postkasti.

Sekretär.ee toetajad:

Birgit Aljaste
Birgit AljasteSekretar.ee ärijuhtTel: 5373 8733
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanSekretär.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700