22. mai 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

7 suvist reklaamkingitust, mis kliente külmaks ei jäta!

Suvised logoga ärikingitused
Foto: Logotrade Reklaamkingitused
Esimesed suvised ilmad on meil juba seljataga. Seega viimane aeg mõelda eesootava suve ja sellega seonduvate reklaamkingituste peale.

Valiku lihtsustamiseks toome järgnevalt välja 7 populaarset tootekategooriat meie pikaaegsete klientide näitel. Millised neist toodetest võiks sinu kliente sel suvel rõõmustada?

1. Akupank

Siin pole liigseid sõnu vajagi. Vaadates enda ümber nii õues kui toas, on näha, et tehnika on vallutanud kõigi südamed.

Seega kõik, mis lihtsustab ja pikendab nutiseadmetega töötamise võimalusi, on kindlasti äärmiselt teretulnud. Eesotsas on loomulikult akupangad. Neid leiab nii erineva hinna, disaini, võimekuse ja seadmetele sobivusega. Nii lihtsamaid kui multifunktsionaalsemaid.

Seega enam ei jää ükski mäng mängimata, lemmik telesaade vaatamata ega muusika kuulamata. Oled sa siis koduaias, rannas või paksus metsas enda akusid laadimas.

2. Nutiseadmete hoidjad

Lisaks akupangale sobivad suurepäraselt reklaamkinkideks ka mobiiltelefonide ja teiste nutiseadmete hoidjad. Muide neid on saadaval ka kaks ühes. Ehk siis soovi korral koos akupanga või kõlariga!

3. Joogipudelid

Tervislikkus, vee ja smuutide joomise trend ning sportlik eluviis. Kõik need tahud annavad esialgu nii tavalisena tunduvale tarbeesemele, nagu seda on joogipudel, suure silmapaistvuse potentsiaali. Seetõttu on pudelite valik ka äärmiselt rikkalik. Neid leidub nii suuremaid kui väiksemaid, plastmassist ja terasest, standardse kujuga ja kokkuvolditavaid, nii sooja kui külma hoidvaid.

Kui sinu ettevõte tegeleb toodete ja teenustega, mis on suunatud lastele või lastega peredele, on väga nutikas kingivalik kokku volditavad pudelid. Sinna sisse saad panna juua, kuid soovi korral ka lastele kaasa võtmiseks mõnusaid turgutavaid koduseid püreesid. Kui kõht täis ja tuub tühi, saad selle kokku voltida ja järgmisel korral taas kasutusse võtta. Hoiad kokku nii raha kui kotis olevat väärtuslikku ruumi ja säästad loodust

Samuti on nad väga omal kohal spordi- ja matkasõbrale!

Nende kolme punkti valimine oma suvisesse reklaamkingituste arsenali on veel mitmeti hea:

• Esiteks, neid kasutatakse sageli, tihti igapäevaselt. Seega neid on palju märgata.

• Teiseks, neid saab kasutada aastaringselt. Seega ei lõppe toote eluiga jahedama ilma tulekuga.

4. Randa!

Suviste firmakingituste klassika on kõikvõimalikud vee ja rannaga seotud tooted. Nii leiab ka meie valikust suurel hulgal erinevaid (omakujundusega) rannaplätusid, külmakotte, saunalinasid, tekke, palle, kübaraid, hoiupurke ja palju muud põnevat ning äärmiselt praktilist.

Lisaks on nende toodete oluliseks plussiks suur nähtavus. Eestis armastatakse ju soojadel suvepäevadel käia just suurtes rahvarohketes randades.

5. Kõik grillimiseks

Suve ja grillimise vahele võib panna isegi võrdusmärgi. On ju just sel aastaajal õhk liha lõhnast sumbe ja grillvorsti särinat täis. Seega on omal kohal kõik kingid, mis haakuvad toidu ja grillimisega. Grilltarvikud, - kindad, -põlled, termospotid, serveerimisnõud, kuumaalused ja nii edasi.

Väga sooja vastuvõtu osaliseks saavad meil igal aastal ka firmasümboolikaga tekid ja bleedid õhtujaheduse eest peitu pugemiseks.

6. Spordivahendid

Nüüd, kui nahk on mõnusalt pruuniks saanud, päev läbi rannaliival pikutatud ja seejärel kõht grillist toredalt täis söödud, on viimane aeg hakata mõtlema ka sportlikule tegevusele.

Neid jagub meil nii randa kui spordiväljakule ja ka koduaeda. Erinevad palli- ja täringumängud on siin klassikasse kuuluvad. Kuid üha populaarsemaks muutuvad ka mõttemängud (bratzy, doomino, täringumängud), mis peale aktiivset suvepäeva ei vaja niivõrd kehalist-, kui vaimset aktiivsust.

7. Aktiivsusmonitor

Rääkides aga aktiivsusest tundub, et tänapäeval ei saa teha ühtegi sammu ilma selleta, et mõni vidin su aktiivsust ei mõõdaks. Seega näeme aina enam, et ettevõtted soovivad oma reklaamkingitusteks valida just need nutikad tööriistad, mis aitavad su kliendil püsida aastaringselt tervem ja tublim.

Selle kingi suur pluss on ka see, et ta on sinu kliendiga koos ja väga silmnähtavalt kohal ööpäev läbi. See on ka hea argument, miks teha pisut kulukam väljaminek kliendikingiks.

Kokkuvõtteks

Iga ettevõte on oma nägu. Seega tasub kindlasti mõelda reklaammeeneid tehes, mis oleks need logoga tooted, mis sinu ettevõtet kõige paremini iseloomustaks ja su sõnumit edasi kannaksid.

Kui endal aga kogemusi veel napib, või soovid mõtteid ka meeskonnast väljast poolt saada, võta meiega julgelt ühendust ja leiame just sinu ettevõttele sobivaimad suvised reklaamkingid!

Häid mõtteid saate lugeda järgmistest lugudest: „Kuidas sotsiaalmeedias reklaamkingituste tegemisega edu saavutada “ , „7 tüüpilist viga firmakingituste tegemisel“ „Reklaamkingituste roll turunduses ja müügis kasvab veelgi“ „Kuidas valida reklaamkingitus, mida palju kasutatakse ja märgatakse?“, „Nipp, mis aitab reklaamkingituste tellimisel säästa aega ja raha“, „Miks on igal ettevõttel vaja töötajate kingituste programmi?“ ja „Kuidas mõõta reklaamkingituste tasuvust“.

Anti Saluneem Logotrade kingituste agentuuri juht

Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Cätlin PuhkanSekretär.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700