Autor: Anti Saluneem, reklaamkingituste agentuuri Logotrade juht • 20. veebruar 2020

Kuidas firmakingitustega oma ettevõtet püsivalt pildil hoida

Inimestel on praegusel ajal võimalusi ja valikuid rohkem kui iial varem ja seda ka firmakingituste vallas. Isegi siis kui olete sõminud kliendiga lepingu, tuleb jätkuvalt tema tähelepanu hoidmiseks tihedas konkurentsis püsida.
Firmakingitused ja ärimeened

Kuidas siis võistlustules esirinnas olla, näidates kliendile või koostööpartnerile kui väga tema äriedust hoolite? Loomulikult on ülitähtis meeldiv ja partneri vajadusi ning võimalusi arvestav teenindus, kuid kõige olulisem siiski kvaliteetne, uudne ja praktiline kingitus, mis tõmbab tähelepanu ning lausa kutsub end kasutama.

Oluline on läbimõeldud tegevuskava

Tavapärast reklaamnänni on kõik kohad täis aga mismoodi leida just need ainuõiged ja toimivad ärikingitused, mis sahtlinurka tolmama ei jää?

Sellest on palju räägitud, kuid kordamine ei tee paha – tähtis on personaalne lähenemine! See tähenab, et tuleb tunda kingisaajat, tema vanust, hobisid ning pidada teda näiteks meeles tähtpäevadel, näiteks jõulude ajal või sünnipäeval aga miks mitte ka naistepäeval nimelise maiustuse või õnnitluskaardiga.

Kuid tähtpäevadesse ei maksa siiski kinni jääda, tulemuslikum ja ka ettevõtte eelarvele kasulikum on omada firmakingituste starteegiat, see tähendab, et tuleks teha plaan vähemalt aasta lõikes – millal, mis puhul ja kellele reklaamkingitusi teha.

Kõige olulisem aga – milliseid kingitusi? Mis on need uudsed, kasutajasõbralikud, loodussäästlikud ja soodsad reklaamtooted, mis sobivad kinkimiseks aasta läbi? Milliste kingituste puhul võib kindel olla, et kingisaaja rõõmustab ja kingitust ka meelsasti kasutatakse?

Millised reklaamkingitused on aktuaalsed aastaringselt

Kas teadsite, et lisades turundusportfelli ka reklaamtooted, suurendate oma brändi mõjuvõimu 44%? (Allikas: American Marketing Association)

Kinkimiseks sobilike toodete valik on väga lai. Aitamaks teil leida just teie ettevõttele sobivad kingivariandid toon siinkohal ära ajaproovile vastu pidanud ja praktikas kinnitust leidnud äri ja reklaamkingitused, mille puhul pole oluline, kas kingitus saab tehtud keset talve või südasuvel, need on universaalsed ja toimivad, olenemata kingisaaja vanusest, soost või positsioonist.

• Graveeringuga pastakas

Pastapliiatsit, millele on kas trükitud või graveeritud mõne ettevõtte logo kasutab peaaegu iga inimene. Mis tähendab, et loodud on side pastaka brändinud firma ja pliiatsi kasutaja vahel. Miks mitte võtta selline promopärl ka oma ettevõtte firmakingiarsenali? Veelgi kõnekam on fakt, et umbes 20% inimestest on üle 10 logoga pastaka.

Kuna ka pastapliiatsit kasutatakse üldiselt kaua, siis on pastaka CPI ehk kontaktihind üks soodsamaid.

Pastapliiatsite valik on võrratult suur, tavapäraste plastik- või metallkorpusega pastakate kõrvale on järjest rohkem tulnud ka loodussõbralikematest materjalidest pliiatseid. Neid valmistatakse nisukõrtest, maisitärklisest, taaskasutatud piimapakkidest ja isegi järelejäänud kohvipurust!

Pastapliiats - Logotrade ärikingitused ja logoga meened

• Logoga poekott

Ettevõtte logoga ostukott on üks praktilisemaid reklaamkingitusi. See pole küll kõige innovaatilisem toode, kuid seda vajavad kõik oma igapäevastel poeskäikudel. Pole vähetähtis ka asjaolu, et korduvkasutatavad poekotid vähendavad meie ökoloogilist jalajälge. Samuti on ostukotile trükitud sõnum või logo on ka suurepäraselt nähtav, sest pind on piisavalt suur mahutamaks ükskõik millist sümboolikat.

Uuringutepõhiselt (Allikas: Advertising Specialty Institute) näeb ühte ostukotti keskmiselt 3300 inimest, mida võimendab asjaolu, et umbes 61% kottidest rändab ühe omaniku käest teise kätte.

• Trükiga T-särk

Bränditud rõivad on alati olnud üks armastatumaid reklaamtooteid, eriti populaarsed on aga aga logoga T-särgid. Personaliseeritud T-särkide müügist saadav aastatulu ulatub miljonitesse. Rõivaste kaudu on eriti lihtne pugeda kliendi põue, sest bränditud riietuseset kandev inimene tunnetab selle brändiga sidet. Logoga T-särke kantakse enamasti uhkusega ka avalikult, mis kindlasti suurendab kingitegija nähtavust, tuues brändile boonuspunkte.

Sama kehtib ka polode, pusade ja fliiside kohta.

• Bränditud termostass

Kohvi on kaasajal muutunud lausa kütuse eriliigiks, vähe leidub inimesi, kes ei vajaks hommikust või lõunast turgutust kuuma kohvisõõmu näol. Mistõttu on üks korralik lekkekindel termoskruus lausa hädavajalik tarbeese.

Logoga termostassid

Termoskruuse leidub igas mõõdus ja igale maitsele, värvilisest plastikust anumatest kuni kestvate roostevabast terasest termosteni välja. Kruusid ja logoga termostassid on läbi aegade olnud ühed kõige populaarsematest reklaamkingitustest, sest need on väga praktilised ja leiavad kindlasti kasutust. Samuti on neile lihtne graveerida või trükkida sõnumeid ning logosid.

Ka teesõbrad ei pea muretsema – korralik termokruus hoiab kuuma nii kohvi kui tee!

Logoga PopSocket

Tänapäeval, kui nutitelefoni kasutajate arv ulatub juba miljarditesse (2019 – 3,2 mljr; allikas: statista.com) on reklaamtoodetena kasutust leidnud ka kõikvõimalikud mobiilitarvikud. Üks vahvamaid telefoniaksessuaare on PopSocket ehk popsik – pisike vidin, mis kinnitub mobiili tagaküljele ja teeb nutitelefoni kasutamise palju mugavamaks. Telefoni ei pea enam pingsalt käega kinni hoidma vaid võib selle elegantselt sõrmede vahele pista. Popsikuid valmistatakse silikoonist, puidust, plastikust, kummist. PopSocketi ümar pealispind on justkui loodud brändingu jaoks. Sellele saab trükkida logo erinevates tehnikates või asetada see sinna kristallkleebisena.

• Sõnumiga vihmavari

Vihmavarjuta ei saa meie klimaatilistes tingimustes läbi ükski inimene. Vihmavarjud trükiga ühel, mitmel või kõigil siiludel on firmakingituste klassika. Vihmavarjusid on saadaval väga erinevaid, alates väikestest värvilise kübaraga ja soodsamasse hinnaklassi kuuluvatest varjudest, kuni tuule- ning tormikindlate painduva fiiberklaasist karkassiga väga vastupidavate eksemplarideni.

Trükiga vihmavarjud - Logotrade

Logo vihmavarjul on kaugele nähtav, eriti, kui see on trükitud helkurtrüki tehnikas. Keskmiselt kasutatakse üht logoga vihmavarju 14 kuud, mis on arvestatav saavutus – see on ajaliselt kõige kauem kasutatav reklaamkingitus.

Kokkuvõtteks

Loodan, et saite sellest artiklist ideid, millised firmakingitused ja ärimeened aitavad teil tõhusalt oma brändi nähtavust suurendada ja seda ilma ülearuste kulutusteta. Lahendused on tihti lihtsamad kui esmapilgul tundub. Alati on mõistlik pöörduda ka suure kogemustepagasiga kingiekspertide poole ja küsida julgelt nõu!

Veel huvitavaid mõtteid ja kandvaid ideid saate ammutada järgmistest lugudest:

8 parimat reklaamtoodet klientidega sideme loomiseks

Miks on igal ettevõttel vaja töötajate kingituste programmi?

Miks on reklaamkingitustel müügilehtris oluline koht?

Firmakingituste roll turunduses ja müügis kasvab veelgi.

Kuidas valida häid firmakingitusi: ekspert selgitab kõike, mida pead teadma

Kuidas reklaamkingitustega maailma päästa?

Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Cätlin PuhkanSekretär.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700