Autor: Kai Saard • 26. oktoober 2020

Carmen Catering: pole suuri ja väikseid üritusi – oluline on sündmuse õnnestumine

eCarmen on osa Carmen Cateringi pereettevõttest, mis sai alguse aastal 1997. Kandev idee on ettevõtte jaoks olnud läbi aegade see, et ei ole suuri ja väikeseid üritusi, vaid oluline on õnnestumine. Õnnestumise mõõdupuuks on aga kliendi rahulolu, ütleb eCarmeni arendusjuht Kaisa Tiik intervjuus.
Foto: Carmen Catering

Ettevõtte ja eCarmeni erilisus

Ettevõte Carmen Cateringi teeb eriliseks see, et tegu on pereettevõttega, kus töötab koos mitu põlvkonda. „Kõik teevad tööd selle nimel, et pakkuda klientidele maitsvat toitu ja kvaliteetset teenust. Lisaks suurematele sündmustele soovime pakkuda teenust ka väiksematele sündmustele. Seetõttu ongi ettevõttel nüüd oma e-pood nimega eCarmen, kus kliendid saavad kiirelt ja mugavalt oma maitse järgi peolaua katta,ˮ räägib arendusjuht Kaisa Tiik.

eCarmeni teenuse teeb Tiigi sõnul eriliseks tellimise lihtsus ja kiirus. Kui varem pidi klient müügijuhile päringu esitama ja hinnapakkumist ootama jääma, siis nüüd on kliendil üksnes paari klikiga võimalik omale kaunis ja maitsev peolaud katta. „Kliendil tuleb eCarmeni poe kaudu lihtsalt tellimus esitada ja meie hoolitseme toitude valmimise eest ning selle eest, et tellimus kliendile sobival ajal ja sobivasse kohta kohale jõuaks. Kuna kõik toidud on pakendatud ilusatele ühekordsetele vaagnatele, siis kliendil ei jää üle muud, kui toidud lauale asetada ja külalisi ootama jääda.ˮ

Tulevikus on ettevõttel plaan teenust veelgi täiendada. Soov on, et klient saaks kõik vajalikud teenused ühest kohast kiirelt kätte. See tähendab, et lisaks toidule on tulevikus eCarmeni klientidel võimalus oma sündmusele tellida ka vajaminev inventar ja kelneriteenus.

Tiik ütleb, et ettevõtte klientideks on inimesed, kes korraldavad koduseid sünnipäevapidusid, aiapidusid või tähistavad lihtsalt mõnusat õhtut pere ja sõprade keskel. „Samuti ärikliendid, kes vajavad toitlustust koosoleku, konverentsi või seminari korraldamiseks. Tihti on nii, et kes kord juba meie e-poe teenust kasutanud on, tuleb tulevikus tagasi ja esitab uue sündmuse puhul uue tellimuse. Põhjuseks on aja kokkuhoid toidu valmistamise arvelt, maitsev toit ja tellimuse esitamise lihtsus ning kiirus.ˮ

Foto: Carmen Catering

Rahulolev klient paneb silma särama

„Kandev idee Carmen Cateringi jaoks on olnud läbi aegade see, et meie jaoks ei ole suuri ja väikseid üritusi, vaid oluline on iga sündmuse õnnestumine. Õnnestumise mõõdupuuks on aga kliendi rahulolu. Seega kõige rohkem säravad meie silmad siis, kui pärast sündmust saadab klient meile positiivse tagasiside. Head sõnad teevad alati meele rõõmsaks ja kinnitab, et teeme õiget asja,ˮ selgitab Tiik.

Ta jagab lugejatega ka kihvti kogemuslugu eCarmeni teenusest.

„Vanem proua, kes oli kodus pidulikku õhtusööki korraldamas, palus telefonitsi nõu, kuidas tellimus vormistada, sest ta ei olnud varem üheski veebipoes tellimust esitanud. Samuti ei olnud ta kunagi varem oma sündmustel toitlustusteenust kasutanud, seega ta kahtles, kas catering’ist toitude tellimine on ikka õige, sest varem oli ta kogu peolaua ju ise katnud. Kuna aga külalisi oli tavapärasest rohkem tulemas ja sündmuse päeval tal endal söögitegemiseks aega ei jäänud, leidiski ta üles eCarmeni.ˮ

Pärast pikemat konsultatsiooni läbi telefonivestluse, mida ja kui palju lauale tellida, et laud oleks külaliste tulekuks rikkalikult kaetud, kuid et liiga palju toitu alles ei jääks, esitas proua lõpuks tellimuse ning jäi sündmust ootama. Küll aga oli tal ka paar päeva varem mure, kas toitu sai ikka piisavalt tellitud ja kas toit jõuab õigeks ajaks kohale.

„Proua südamerahuks jõudis toit kenasti õigel ajal kohale, külalised said kõik söönuks ja jäid toiduga väga rahule ja üldse oli olnud meeleolukas õhtu. Proua võttis järgmisel päeval vaevaks, et helistada ja tänada kogu meie meeskonda professionaalse teenuse eest ning just see teebki meie tiimi tööpäevad toredaks, kui kliendi õhtu on eriliseks tehtud,ˮ rõõmustab Tiik ja lisab, et samuti oli tore näha, et ka vanemad inimesed, kes ei ole tavapärased e-poodide kliendid, näevad taolises teenuses väärtust ning julgevad eCarmeni e-poodi usaldada.

Foto: Carmen Catering

Mis on eCarmen?

eCarmen on nagu suur restoran. Toit valmistatakse Carmen Cateringi köögis Saku suurhallis ja restorani saaliks on kogu Harjumaa. Kõik kodused peolauad on meie saal ja teenindame neid mõnuga!

eCarmen on Carmen Cateringi veebipood, mis keskendub peolaudade katmisele. Tellimuskeskus pakub võimalust tellida meie kokkade valmistatud toite. eCarmeni tootevalikus on palju nii soolaseid kui ka magusaid suupisteid, vaagnaid, salateid ning kondiitri- ja pagaritooteid. Valikust leiavad omale lemmikud nii liha-, kala- kui ka taimetoidu armastajad. Kõik tooted on pakendatud ilusatele valgetele biolagunevatele vaagnatele, millega saab toidud otse lauale asetada.

Kuidas tellida?

Tellimuse saab kiirelt ja mugavalt vormistada eCarmeni e-poes. Tellimuse vormistamisel on abiks meie lehel välja toodud „Toidukalkulaatorˮ ja väike spikker „Kui palju tellida?ˮ.

Kuidas toidud kliendi peolauale jõuavad?

1. Tulen tellimusele ise järele

Asume aadressil Paldiski mnt 104B, Tallinn.

2. Tellin toidu kulleriga koju või kontorisse

Kullerteenust pakume Tallinna ja Harjumaa piires. Transport maksab 7 eurot.

Kui tellimuse summa on suurem kui 100 eurot, siis on transport tasuta.

eCarmeni tootevalikuga saab tutvuda SIIN.

eCarmeni kliendid kirjutavad

• „Suurepärane toit ja teenus!ˮ

• „Toidud olid väga maitsvad ja kaunilt serveeritud!ˮ

• „Tellimine oli hämmastavalt lihtne ja kaup õigel ajal kohal. Peolaud oli maitsev ja nägi laual väga hea välja!ˮ

• „Olin esmakordne tellija ja jäin väga rahule, kindlasti tellin ka edaspidi. Aitäh!ˮ

• „Pakendid olid super! Ka kullerteenus meeldib väga. Kastid toodi lausa tuppa kätte. Aitäh selle eest! Soovitan ka sõpradele.ˮ

Usaldage oma peolaua katmine Carmen Cateringi kogenud kokkade kätesse, sest meiega koos õnnestub!

Foto: Carmen Catering
Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Cätlin PuhkanSekretär.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700