Tallinna Kaubamaja müügi- ja turundusdirektor Enn Pareli sõnul on tegemist kogu Baltikumis parima valikuga ilutoodete ostukohaga. Pakutakse 50 uut kaubamärki, nende hulgas on ka selliseid, mida Ida-Euroopast ja isegi Soomest seni osta ei saanud. Valik on laienenud nii tava- kui eksklusiivtoodete hulgas, kuid suurimat tähelepanu on pööratud loodustoodetele.
Ilumaailma juhataja Inge Kuuri sõnul on iluosakonna uue kontseptsiooni väljamõtlemisel arvestatud eelkõige loogilist tootepaigutust, kliendile on oluline, et kõik vajalik oleks hõlpsalt leitav. Sellepärast on Ilumaailmas loodud disainilt hästi eristatavad spaa-, loodus-, doktoribrändide ja eksklusiivkosmeetika piirkonnad ning lõhnatuba.
Erilist tähelepanu on uues Ilumaailmas pööratud ka meestele.
Autor: sekretar.ee